Heey!
Ik heb zwart geverfd haar al 3 jaar lang sinds ik elf was, maar nu wil ik het laten uitgroeien naar mijn eigen kleur donkerblond.. Gaat dat er niet heel raar uit zien? Van zwart naar donkerblond laten uitgroeien? [ik heb hetzelfde haarkleur als Tom]
XX
-
9 okt 2008 - 16:03
0
9 okt 2008 - 19:35
0
Nee, dat vind ik mooi, maar ik zal wel de enige zijn

Life is hard and then we die
9 okt 2008 - 19:38
0
Anders laat je het donkerblond verven
idd.
Dan zie je het minder..Sweet dreams will come true.
9 okt 2008 - 19:42
0
Koop gewoon ontkleurder en dan donkrblonde haarverf. Ga ik ook doen waarschijnlijk :')
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
9 okt 2008 - 20:13
0
Koop gewoon ontkleurder en dan donkrblonde haarverf. Ga ik ook doen waarschijnlijk :')
NIET DOEN! niet uit een pakje! Mijn nicht heeft dat gedaan van zwart haar geprobeerd weer terug naar haar eigen haar kleur blond, en werd oranje!
Maar ik kan niet van zwart naar een lichtere kleur verven
9 okt 2008 - 20:16
0
(...)
NIET DOEN! niet uit een pakje! Mijn nicht heeft dat gedaan van zwart haar geprobeerd weer terug naar haar eigen haar kleur blond, en werd oranje!
Maar ik kan niet van zwart naar een lichtere kleur verven 
Idd, mijn moeder heeft haar haar ook ooit eens zwart geverft en hoe ze ook probeert, het word niet lichter. En ik zou het gewoon laten uitgroeien. Ik vind het niet zo lelijk ^^.Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!
17 okt 2008 - 21:06
0
Ja dasheel irritant, maar je kan er niks anders aan doen dan aknippen (zouk niet doen) of opnieuw verven of gewoon laten uitgroeien
Daarom shampoo ik mij haar altijd dat word steeds lichter en dat wordt het je eigen haar kleur weer
-xxx-You can never wear to much black
17 okt 2008 - 21:16
0