• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    MT!(: Ik heb vanmiddag voor het eerst uitgeprobeerd en het ging goed, alleen snel buiten adem!='D Ik denk dat ik zondag rond een uur of half vijf weer ga lopen!(: Mits het niet regent, want dat trekt dit broekie niet.=')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 22:13 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aah ik wil graag meedoen. Moet in het weekend wel werken, maar ik neem aan dat jullie ook doordeweeks gaan.


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Aah ik wil graag meedoen. Moet in het weekend wel werken, maar ik neem aan dat jullie ook doordeweeks gaan.


    Ik ga als ik zin heb en het volhoud dinsdag rond half vier-vier uur weer?(: Moet je zondags ook werken?


    You were born original, don't die as a copy.

    Het lijkt me echt geweldig, maar behalve mijn clubtraining op woensdag loop ik veel te onregelmatig.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het lijkt me echt geweldig, maar behalve mijn clubtraining op woensdag loop ik veel te onregelmatig.:/


    Ik kan ook een dingetje met 'Eenmalig' toevoegen, dan kan je een datum en tijd noemen en dan zet ik die daaronder.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ga als ik zin heb en het volhoud dinsdag rond half vier-vier uur weer?(: Moet je zondags ook werken?

    Jep van negen tot zes dus ik weet dat ik daarna kapot ben. Maar dinsdag kan ik wel (:


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    (...)
    Jep van negen tot zes dus ik weet dat ik daarna kapot ben. Maar dinsdag kan ik wel (:


    Wow, ik ken niet heeeeel veel bedrijven die dan open zijn......wait, restaurant?
    Anyways, dinsdag is goed!(: Nikki, kun je mij opzetten voor zondag 16:30 en dinsdag? Dinsdag denk ik ook 16:30 als dat goed is Involved?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan ook een dingetje met 'Eenmalig' toevoegen, dan kan je een datum en tijd noemen en dan zet ik die daaronder.


    Hmm, voor in de vakantie is dat wel interessant, dus dit blijft in mijn achterhoofd!


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    (...)

    Wow, ik ken niet heeeeel veel bedrijven die dan open zijn......wait, restaurant?
    Anyways, dinsdag is goed!(: Nikki, kun je mij opzetten voor zondag 16:30 en dinsdag? Dinsdag denk ik ook 16:30 als dat goed is Involved?=)

    Erger, de Jumbo. Wij zijn omgebouwd tot foodmarket dus we zijn 365 dagen per jaar open (en ik sta op vers dus ik moet na sluitingstijd en voor openingstijd schoonmaken enzo)
    Half vijf klinkt goed. Ik heb nu echt weer zin om lekker actief te zijn (en hallo bikiniseizoen)


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    (...)
    Erger, de Jumbo. Wij zijn omgebouwd tot foodmarket dus we zijn 365 dagen per jaar open (en ik sta op vers dus ik moet na sluitingstijd en voor openingstijd schoonmaken enzo)
    Half vijf klinkt goed. Ik heb nu echt weer zin om lekker actief te zijn (en hallo bikiniseizoen)


    Dat klinkt inderdaad vreselijk.=')
    Doen we dat! Dinsdag half vijf!(: Half vijf is voor mij een goede tijd, dan kan ik een half uur lopen en daarna lekker avondeten hehe.='D
    Oh Nikki, ik weet trouwens niet of die half vier op zondag altijd blijft, maar je kunt hem voorlopig laten staan.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 22:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb mezelf zaterdag op eenmalig gezet omdat ik na deze week liever op zondag loop. ;3

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 22:39 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb mezelf zaterdag op eenmalig gezet omdat ik na deze week liever op zondag loop. ;3


    Kom je dan met mij mee?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat klinkt inderdaad vreselijk.=')
    Doen we dat! Dinsdag half vijf!(: Half vijf is voor mij een goede tijd, dan kan ik een half uur lopen en daarna lekker avondeten hehe.='D
    Oh Nikki, ik weet trouwens niet of die half vier op zondag altijd blijft, maar je kunt hem voorlopig laten staan.


    Haha, ik ga na deze week toch ook op zondag lopen om die tijd, denk ik. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik ga na deze week toch ook op zondag lopen om die tijd, denk ik. ;3


    Ben je dan al terug dan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ben je dan al terug dan?


    Zondags ben ik gewoon vrij. 8D


    Your make-up is terrible