• OMG ik ging vanmiddag even naar de winkel om eten te halen xD met me nichtje en toen kwam er zo hoog zwangere vrouw naar me toe lopen en die zij en hoe oud is jou dochter? ik dacht zo WTF o_______O
    omg :'D hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt? XD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    HAHAHAAHHA XD
    nee nog nooit XD


    Life is hard and then we die

    OMFG :'DDD
    JA ik ook ,met mijn zusje ,Die is natuurlijk pas ene paat maanden,Komt dat wijf van de tandarts
    ooh Is ze van jou ?? hoe oud? O_o


    don't Worry...Be gay.

    OMG! _O_
    Ooh das best erg.
    Vroeger dacht iedereen altijd dat mijn broer mijn vader was _O_ En dan ging ik hem expres papa noemen. x'D


    Mew <3

    whahahah xD nee nog nooitxD maar dat komt ten eetsye ik ben zelf heeel erg klein en ten tweede mijn jongste nichtje is een half jaar jonger ofzo? maar het zou wel lollig zijn xD.


    Nvt

    OMG! _O_
    Ooh das best erg.
    Vroeger dacht iedereen altijd dat mijn broer mijn vader was _O_ En dan ging ik hem expres papa noemen. x'D

    gemeen kind :Y)

    grapje xD.


    Nvt

    Ja, met mijn zusje van 3 x']

    Ja, mijn achternicht had een kindje van 6 maanden, en ik had hem vast in het café. En toen kwam er zo'n man naar me toe, en die keek ons zo aan en zei: 'Hij lijkt op z'n moeder!'
    En ik had zoiets van WTF!


    rules don't stop me

    (...)
    gemeen kind :Y)

    grapje xD.

    beetje wel (A)


    Mew <3

    Ja, mijn achternicht had een kindje van 6 maanden, en ik had hem vast in het café. En toen kwam er zo'n man naar me toe, en die keek ons zo aan en zei: 'Hij lijkt op z'n moeder!'
    En ik had zoiets van WTF!
    '
    :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Whahaha,, lijkt me echt komisch maar het is mij n0g no0it overkomen.. x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    lekker is dat ze hebben bij mij wel eens gedacht dat me zus me moeder was

    (lol)(lol)(lol)(lol)Ja met me neefje xD

    ik ging zo met hem een ijsje halen en toen kwam er zoon vrouw van mij vroegere basisschool: Ach Kirsten wat een lief zoontj heb je, ik wist niet dat je zwanger was ik dacht dat je gewoon wat dikker werd

    ging helemaal dood/plat van het lachen

    -xxx- Welpje


    You can never wear to much black

    Ik zou echt doodgaan van het lachen. :'D


    blame the bully.

    Ja ik ga soms met Anouk (mijn zusje van bijna 2 jaar) naar de winkel en dan komen er vaak weirdo's naar me toelopen en freaken en lullen dat ze mijn dochter is xD


    Take My Hand Take A Breath ...