• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Beetje vaag, i know ;$

    Bandleden: (Max. 3 meisjes en 3 jongens)
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen: (Max. 5 meisjes en 5 Jongens)
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Ryan Vilian Johnson || WillNotLearn
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Invullen:

    Volledige naam:
    Leeftijd: (15 tm 20)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Groep op school: Cheerleaders/jocks/Nerds/niks
    Voor bandleden;Wat doe je in de band (bijv. Gitarist, drummer enz.):
    Extra:

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:38 ]


    El Diablo.

    Tuurlijk!


    El Diablo.

    Mag ik misschien nog de laatste meisjesleerling reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ofcourse!


    El Diablo.

    Wonderwatch schreef:
    Volledige naam: Chay Alexandra Romano.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Mysterieus, Partygirl, Flirty, Ijdel, muzikaal, tikkeltje arrogant, kan bitchy zijn, sportief, eigenlijk best slim, sarcastisch, kan druk zijn.
    Uiterlijk:



    Groep op school: Cheerleaders.
    Wat doe je in de band: Lead zangeres.
    Extra: /

    Volledige naam: Tyler Jay Lopez.
    Leeftijd: Bijna 19
    Karakter: Flirty, grappig, tikkeltje sarcastisch, ijdel, niet de slimste, sportief, brutaal, tikkeltje arrogant.
    Uiterlijk:


    Groep op school: Hij is de quarterback van het football team.
    Extra: /


    Fan van Degrassi? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Jup ^^


    El Diablo.

    Awesome ^-^


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Daniël Emilio Night
    Leeftijd: 19
    Karakter: /komt later
    Uiterlijk:




    Groep op school: Muziekant
    Wat doe je in de band: Dat kan verschillen, hij bespeeld best veel instrumenten dus soms is dat drums, soms gitaar en soms piano enzovoord. Hij kan best goed zingen alleen doet dit niet vaak.
    Extra: Daniël is half Italiaans.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 11:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Jered "Cole" Black.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Jered is een hele onzekere en verlegen jongen en laat zich niet vaak horen, daardoor kennen veel mensen op school hem niet. Jered is verder een hele slimme jongen en haalt bijna overal tienen en zit vaak achter de boeken. Mensen die hem goed kennen, kennen hem als een lieve, spontane jongen waarmee je goed kan lachen en die je altijd zal helpen, daar word dan ook vaak misbruik van gemaakt.
    Uiterlijk:



    Groep op school: Nerds.
    Extra: Jered is eigenlijk een hele sterke, gespierde, knappe jongen en trained vaak in de sportschool, maar bedekt dit achter zijn slonzige kleren en bril, hij wil eigenlijk in het football team maar durft niet mee te doen, want hij word vaak gepest, vooral door mensen in het football team.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Volledige naam: Isabeau Aisha Stanforth
    Leeftijd: 18
    Karakter: zie ik in RPG
    Uiterlijk:




    Isabeau heeft goudblonde pijpenkrullen die tot haar onder rug vallen. Ze heeft een lengte van 1.72m waarmee ze redelijk lang is, maar nog wel gewoon hakken kan dragen zonder boven jongens uit te steken. Haar ogen hebben een ijsblauwe kleur een haar lippen een zachtroze kleur. Ze heeft een mooi figuur maar is wel wat aan de tengere kant. Als je dichtbij genoeg staat kan je zien dat er een paar sproetjes op haar neus zitten.
    Groep op school: Cheerleader, maar qua intelligentie doet ze niet onder voor de nerds
    Extra: komt nog

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam:Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Leeftijd:19
    Karakter:Anthony is een vrolijke, bijna altijd, goedgehumeurde jongen. Hij staat positief in het leven en zal altijd overal het positieven in proberen te zien. Kilian heeft enkel een probleem. Hij is bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je hem altijd zal zien klieren en hem hem nooit zien stil zitten. Hij zal altijd bezig zijn met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Anthony haalt zijn energie uit mensen en daarom zal je hem ook bijna nooit alleen zien. Dit komt omdat hij het absoluut niet prettig vind om alleen te zijn.
    Anthony zou altijd proberen iedereen zijn vriend te zijn, maar het is niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Anthony denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. en hij denkt niet alleen niet na voordat hij iets zegt, hij heeft ook een uitgesproken mening. Anthony zal dan ook altijd zeggen wat hij van iets of iemand vind en dat valt niet altijd in goede aarde.
    Wel weet je door dit dus zeker dat hij nooit over iets zal liegen en dat hij altijd eerlijk zou zijn.
    Uiterlijk:


    Groep op school:Anthony is iemand die overal een beetje tussendoor schruift omdat hij zo uitbundig is. Hij hoort dus zo'n beetje bij alles en iedereen.
    Voor bandleden;Anthony speelt vooral gistaar. een enkele keer wil hij wel eens de backgroundsinger spelen. en als hij een gekke en rusitge bui heeft wil hij ook nog wel eens een nieuw liedje op papier krijgen.
    Extra:/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    WillNotLearn schreef:
    Mag ik een mannelijk bandlid & Leerling reserveren?



    A o.... Hier heb je ook een Daniël :'D screw you xD

    Ik vul mijn personage in zodra ik thuis ben (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Staan erbij!


    El Diablo.

    Wanneer beginnen we ongeveer?
    Ik ga maandag trouwens op vakantie, dan ben ik 20 Augustus weer terug.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als alle rollen zijn ingevuld, en het liefst er nog een paar mannelijke rollen bij zijn..


    El Diablo.

    Volledige naam: Jayden Michel Deluci
    Leeftijd: 18
    Karakter: Rpg
    Uiterlijk:


    Groep op school: Jocks
    Extra: /