• Ik zit hier doodleuk in België, in Virton om precies te zijn, en dan denk je niet dat je een Huis Anubis-acteur tegen zal komen.
    Iedereen die Huis Anubis heefft gekeken, kent vast wel Danny Roodemaar die er in seizoen 4 bijkomt. Hij is het neefje van Victor en wil bij de geheime club van Nienke, Amber en Fabian.
    Hij werd gespeeld door Patrick Wessels. En laat Patrick Wessels nou net in het animatieteam zitten van de camping waar ik sta. Met het oud en nieuw-feest dat ze hier vorige week dinsdag vierden heb ik met hem gedasnsd, hij heeft twee foto's van mij, mijn zusje en een vriendin op zijn mobiel staan en hij heeft met me geflirt. Best awesome.
    Hij is nu net vertrokken, maar het is best gaaf.
    Iemand ook eens zoiets meegemaakt?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik ken hem niet, maar hey, leuk voor je.


    -

    Ik ken hem ook niet. Maar dat lijkt me vet gaaf :)
    Ik kwam Maik de Boer eens tegen xD Hahaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb één aflevering gezien en ik kan me hem nog vaag herinneren. Eerlijkgezegd vond ik hem doodirritant toen(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vond hem in het huis Anubis maar eng :c


    You make me smile, a lot..

    Cool! :3


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Ik ken hem ook niet. Maar dat lijkt me vet gaaf :)
    Ik kwam Maik de Boer eens tegen xD Hahaha

    Me zus werkt bij de hema in de kalvertoren toen had ze hem een keer geholpen met iets zoeken haha xD

    ik zelf heb nog nooit zoiets meegemaakt (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Whaha twee dagen geleden was er niks op tv en ging in dus Nickelodeon kijken. En toen kwam Danny er ook in voor:') hij eet echt veel o_O


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou niet zo blij zijn om met hem op de foto te gaan,, hij is eng D:
    doe mij maar met Lucien of met Roel :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Op de camping waar ik nu ben word 'Wie trouwt mijn zoon?' gefilmd. Ik was net in gesprek met een deelneemster ervan en die vind hem helemaal niet leuk, maar ze mag het niet zeggen x'D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nee en ik keek ook helemaal niet naar Het huis Anubis, maar leuk voor je!=)
    'k ben ook eens in Virton geweest =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, cool.
    Alleen idd, zoals de meesten zeggen vond ik hem ook eng :$
    Nee mij nog nooit iets overkomen, oh wacht, iemand die een gastrol in GTST speelde en goed kan dansen heb ik even mee opgetrokken, doodleuk 5 minuutjes xD
    maar verder niet (=


    even a white rose has a black shadowx

    In het echt is hij ook eng. Hij had de bijnamen Creep en Flirt tussen ons x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LEEYUM schreef:
    Ik vond hem in het huis Anubis maar eng :c


    There is nothing more badass than being yourself