• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    (boem abo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics}


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider zei op 15 aug 2012 - 19:09:

    Adelaine Catherina Lupin

    En verschijnt weer een klein glimlachje op mijn gezicht en ik voel mij weer iets beter. Misschien had dat schilderij ook wel gelijk.
    'Als jij het zegt.' Ik loop naar Fred toe en geef hem een knuffel. 'Je bent echt een hele goede vriend.'


    (Anders ga ik hem nooit meer terug vinden :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik pak Deans hand weer. Wat is hij toch lief. Ik trok hem mee. Waar konden we heen? Hij nam me mee en zonder het te beseffen trok hij me mee naar de leerlingenkamer. Hij zei het wachtwoord en we liepen naar binnen. Het drong tot me door dat Madison hier ook ergens moest zijn. Dean ging zitten en ik plofte neer op zijn schoot terwijl mijn ogen zochten naar Madison. Waar was zij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    'Ik ga even naar de bieb.' zei Dean en ik stond op van zijn schoot. Snel pakte ik een veer, inkt en een stuk perkament. Ik keek om me heen en begon te schrijven.

    Hoi Adelaine en Fred,

    Word alsjeblieft niet boos op me als je dit leest.
    Ik heb Madison alles verteld over de orde. Ze sprak de imperiusvloek over me uit. Daarna heb ik, toen Madison er bij stond, Alles aan George verteld. Over zijn lieve vriendinnetje. Hij liep weg. Madison is hier nu ergens in de leerlingenkamer. Ik word gek van frustratie. Wat moet ik doen!?

    Liefs,

    Ginny


    Ik keek nogmaals om me heen en rende de leerlingenkamer uit. Ik rende naar de uilenvleugel, zocht daar de beste uil die ik kon vinden en bond het briefje aan zijn poot. 'Aan Adelaine en Fred.' mompelde ik en de uil vloog weg. Zouden ze boos op mij zijn?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 20:35 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Oh, dus wel als we buiten school zijn?" Astoria trok een wenkbrauw op en keek hem aan terwijl ze grinnikten. "Grapje" ze ging op haar tenen staan en drukten een kusje op zijn wang waarna ze haar schouders ophaalden. "I dunno, misschien buiten...of ergens anders..." Astoria fronste even. "We kijke wel gewoon." Ze trok Draco weer mee door de menigte, en sloeg een zucht toen ze uit de menigte waren.


    Draco Malfoy

    "Oh, dus wel als we buiten school zijn?" ze trok een wenkbrauw op maar niet veel later glimlachte ze "Grapje" ze ging op haar tenen staan en drukte een kus op mijn wang waarna ze haar schouders ophaalde "I dunno, misschien buiten...of ergens anders..." een kleine frons kwam op haar voorhoofd "We kijke wel gewoon." zonder nog een woord te zeggen pakte ze mijn hand en trok me door de menigte waarna we allebij opgelucht ademhaalde toen we erdoor waren "we kunnen buiten beginnen met zoeken" aangezien de zon nu scheen waren veel leerlingen buiten...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Ik ga even drinken en aardbeien eten. )


    Happy Birthday my Potter!

    (iemand die wilt praten?:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Adelaine zit nog steeds vast in de knuffel met Fred :') So, can't help you)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik ben er weet alleen niet voor hoe lang (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    [ Ik ben er weet alleen niet voor hoe lang (:]


    (Maakt niet uit. Zeg het gewoon als je weg moet, dan haal ik Adelaine daar weg. Ik verzin wel iets. Ik ben altijd al heel creatief geweest met het vinden van oplossingen ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ginny had jullie trouwens een brief gestuurd^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Een glimlach speelt rond mijn lippen en sla mijn armen om haar heen. 'Dat waren inderdaad mijn woorden en ook nog eens de waarheid' zeg ik. 'Fijn om te horen en ben blij dat je je iets beter voelt'. Wat ik niet doorhad dat een uil op het vensterbank zat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer