• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Deze topics gaan echt vreselijk snel :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Stelletje spamers dat we zijn..

    Hoe dan ook: ik ben gestopt met de war omdat mijn mede-schrijfster nu aan het werken is (:

    Wie doet er mee aan die van 3 uur?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja hé? :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Frodo schreef:
    Stelletje spamers dat we zijn..

    Hoe dan ook: ik ben gestopt met de war omdat mijn mede-schrijfster nu aan het werken is (:

    Wie doet er mee aan die van 3 uur?

    Ikke ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Frodo schreef:
    Stelletje spamers dat we zijn..

    Hoe dan ook: ik ben gestopt met de war omdat mijn mede-schrijfster nu aan het werken is (:

    Wie doet er mee aan die van 3 uur?


    ik c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik voel me stiekem heel trots omdat ik het toverdrank-raadsel uit HP 1 heb opgelost op Pottermore. De eerste keren heb ik het gegoogled, maar nu heb ik tijd teveel x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    Ik voel me stiekem heel trots omdat ik het toverdrank-raadsel uit HP 1 heb opgelost op Pottermore. De eerste keren heb ik het gegoogled, maar nu heb ik tijd teveel x]


    Haha ik zit er nu ook op, net voor de wordwar


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik doe misschien mee met de Word Wars, maar ik moet nog douchen en daarna weg om Nikki op te halen van haar werk.
    Ik ben ondertussen wel bezig om mijn verhaal te herschrijven maar het is zoveeeel D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe misschien wel mee met die van 3 uur ;d


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben maar eens een map gaan maken van mijn wereld, anders word ik nog gek xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben maar eens een map gaan maken van mijn wereld, anders word ik nog gek xd


    Altijd handig, want als je dat allemaal weer op moet gaan zoeken tijdens het schrijven, kost dat zoveel tijd o;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Altijd handig, want als je dat allemaal weer op moet gaan zoeken tijdens het schrijven, kost dat zoveel tijd o;

    Inderdaad en omdat ik in mijn verhaal nogal veel reis en nogal veel steden aandoe is dat wel handig. En zo kan ik het landschap beter beschrijven en dingen vertellen over het koninkrijk enzo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben maar eens een map gaan maken van mijn wereld, anders word ik nog gek xd

    Ja, fantasy kan ingewikkeld zijn hé? Mijn hoofdpersonages zijn demonen en ik heb die hele soort uitgewerkt, tot in de irritante details aan toe, dus nu heb ik één document voor de informatie en één voor het echte verhaal :'D
    Ik moet het nog steeds een keer netjes herschrijven, want het is nu nog steeds een warboel in dat het info-bestand, maar goed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Ja, fantasy kan ingewikkeld zijn hé? Mijn hoofdpersonages zijn demonen en ik heb die hele soort uitgewerkt, tot in de irritante details aan toe, dus nu heb ik één document voor de informatie en één voor het echte verhaal :'D
    Ik moet het nog steeds een keer netjes herschrijven, want het is nu nog steeds een warboel in dat het info-bestand, maar goed.

    Hahaha, maar wel handig zeg. De hoofdpersonen kan ik gelukkig zelf wel onthouden, hoe ze zouden doen en alles.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben overigens met 1.5k gestopt. Opnieuw. >.< God, misschien moet ik Arno maar eens vragen om te stoppen met sms'en. O ja, ik doe straks ook weer mee om 3 uur.


    comfort in c h a o s