• Nou kijk, elke keer als ik een topic o.i.d. over een beroemdheid zie, en vooral topics met commentaar, draaien de fans van die beroemdheid helemaal door. Als of je hen persoonlijk het grootse onrecht ooit heb aangedaan.
    En dat zetten me aan het denken.
    Waarom zou je beledigt zijn als er iets over je idool word gezegd, wat boeit het wat andere over je idool zeggen.
    Maar vooral, ben ik de enigste die het zich dan niks aantrek wat andere over mijn idolen zeggen? Serieus je kan zeggen wat je wilt maar het doet me echt niks. Sterker nog, je zou waarschijnlijk gelijk hebben.
    Ok, dat is niet helemaal waar, er is een ding dat ik niet kan hebben maar iedereen met ook maar een beetje verstand zou zo iets niet zeggen.
    Maar ik dwaal af.

    Dus mijn vraag aan jullie, ben ik echt de enigste die het niks boeit wat andere zeggen? En als je het wat boeit, waarom in hemelsnaam?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is niet voor niks je 'idool'.
    Idool betekenis:
    IDOOL
    1) Aanbedene 2) Aanbeden persoon 3) Aanbeden figuur 4) Afgod 5) Afgodsbeeld 6) Favoriet 7) Filmbeeld 8) Gevierde actrice 9) Gevierde filmactrice 10) Gevierd persoon 11) Ideaal 12) Persoonsbenaming 13) Ster 14) Vals ideaal 15) Voorbeeld


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    And nope, I couldn't care less. Al snap ik haters niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    deze Topic aanmaken is vragen voor ruzie
    maar zoals Uneventful zei: het is niet voor niks je idool, ook al moet ik toegeven dat sommige ver gaan in het algemeen op internet.


    -

    Ik heb geen idool, dus da's lekker makkelijk :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik heb geen idool, dus da's lekker makkelijk :D.


    This, en ik ben het met je eens dat mensen zich niet zo snel beledigd moeten voelen.


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    This, en ik ben het met je eens dat mensen zich niet zo snel beledigd moeten voelen.


    26 - 02 - '16

    Van mij mogen ze alles over mijn idool zeggen.
    Het irriteert me zelfs als anderen gaan lopen fangirlen over hen.
    Dan heb ik wel zo'n "doe niet zo overdreven, dat zijn my boys en nu opdonderen!"-gevoel.
    Maar dat is vooral omdat ik al zeven/acht jaar lang fan ben en diegenen hen pas net kennen.
    Zelf maak ik ook gewoon grapjes over hen (Simple Plan, trouwens) en kan ik net zo hard meelachen als ze weer eens iets doms of stoms doen.
    Pas had de zanger voor de grap een liedje gemaakt over zijn vrije dag en toen gingen mensen echt serieus reageren, zo van "ik hoop niet dat ze zulk soort muziek gaan maken".
    Toch is het me wel opgevallen dat mensen dat tegenwoordig vaker hebben (over het algemeen) en dat is echt zo jammer.
    Want Simple Plan komt na elke show alle wachtende fans nog even gedag zeggen en een praatje maken; tegenwoordig is het meer zo'n "zij zijn de band, zij zijn de fans en als ze geluk hebben zien ze elkaar een keer"-idee bij de "grote beroemdheden".


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind dat veel mensen op Quizlet een dikkere huid moeten kweken als ze niet voor de rest van hun leven in een hoekje willen zitten huilen. Er zijn veel ergere dingen dan iemand die je idool beledigt. (cat)


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vind dat veel mensen op Quizlet een dikkere huid moeten kweken als ze niet voor de rest van hun leven in een hoekje willen zitten huilen. Er zijn veel ergere dingen dan iemand die je idool beledigt. (cat)

    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
    + idgaf over wat ze zeggen over mensen die ik interessant vind. Ik weiger zelf het woord idool te gebruiken, want zo zie ik die mensen niet.

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
    + idgaf over wat ze zeggen over mensen die ik interessant vind. Ik weiger zelf het woord idool te gebruiken, want zo zie ik die mensen niet.

    Dat is ook best een lelijk woord, ja.
    [Moet er ook altijd bij aan Jamai denken, omdat hij als eerste Idols won hier.]
    Zelf noem ik hen gewoon "role models".


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Authors schreef:
    Ik vind dat veel mensen op Quizlet een dikkere huid moeten kweken als ze niet voor de rest van hun leven in een hoekje willen zitten huilen. Er zijn veel ergere dingen dan iemand die je idool beledigt. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
    + idgaf over wat ze zeggen over mensen die ik interessant vind. Ik weiger zelf het woord idool te gebruiken, want zo zie ik die mensen niet.

    Ja, idool is ook niet het goede woord, maar bij gebrek aan beter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
    + idgaf over wat ze zeggen over mensen die ik interessant vind. Ik weiger zelf het woord idool te gebruiken, want zo zie ik die mensen niet.


    Idgaf wat mensen over mij zeggen, laat staan over de muziek die ik leuk vind. Maar ik heb niemand die ik 'aanbid'. Ik vind het een beetje belachelijk als je je leven weidt aan iemand die je niet eens kent. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:23 ]


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vind dat veel mensen op Quizlet een dikkere huid moeten kweken als ze niet voor de rest van hun leven in een hoekje willen zitten huilen. Er zijn veel ergere dingen dan iemand die je idool beledigt. (cat)
    Haha this en wat Meteoroid zegt. Ik vind artiesten leuk voor bepaalde redenen en als andere mensen die niet leuk vinden, zoveel te beter, want ik kan er niet tegen als mensen doen alsof ze een band leuk vinden gewoon voor de schijn of om indruk te maken. Hier zijn de fans van bepaalde groepen veel te snel butthurt en dan probeer je soms eens deftig je mening te zeggen komen ze meteen met een hoop gezeik af waarom dat niet zo is. Sorry, maar als ik vind dat een band slecht is omdat ze live zuigen, hun teksten nergens op slaan of omdat hun muziek gewoon bazaar is, kan je me niet van mijn standpunt brengen met agressieve butthurt-praat.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het kan mij niet veel schelen wat mensen zeggen. Je mag zeggen dat je de muziek niet goed vindt, dat je mijn "idolen" niet mag, dat je het niks kan schelen etc.
    Maar als iemand iets zegt wat niet klopt, zeg ik dat wel. Maar ik denk niet dat dat slecht is.


    Today will be Girl's Day party with you~