• Ik ga op 31 oktober naar Amsterdam omdat ik een concert heb in de avond.
    Mijn vraag is nu dus aan mensen die in Amsterdam wonen -of er gewoon verstand van hebben- of mensen op de dag van Halloween gewoon verkleed rond lopen. Want ik wil als catwoman gaan naar dat concert omdat het een Halloween show is, maar wil niet de hele dag voor lul lopen.

    Dus iemand, help mij uit de brand. (krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Is het een concert van Mindless Self Indulgence?
    lol maar ik heb echt geen idee, woon niet in Amsterdam, maar wilde gewoon weten of het dat concert was :')


    As travars

    Pompeii schreef:
    Is het een concert van Mindless Self Indulgence?
    lol maar ik heb echt geen idee, woon niet in Amsterdam, maar wilde gewoon weten of het dat concert was :')


    Jep!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    MCRofficial schreef:
    (...)

    Jep!


    hahah okay cool!
    Veel plezier in ieder geval :)


    As travars

    In Amsterdam wonen allemaal crazy ass people - trust me- maar of ze verkleed gaan weet ik niet. Hangt er een beetje vanaf waar je heen gaat, en wat voor concert het is. Rond Leidse- Museum- en Rembrandt plein gaan er, denk ik, wel mensen verkleed, maar het hangt echt van het soort concert af.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    In Amsterdam wonen allemaal crazy ass people - trust me- maar of ze verkleed gaan weet ik niet. Hangt er een beetje vanaf waar je heen gaat, en wat voor concert het is. Rond Leidse- Museum- en Rembrandt plein gaan er, denk ik, wel mensen verkleed, maar het hangt echt van het soort concert af.

    De melkweg zeg maar.
    En ik ga niet helemaal verkleed, alleen kattenoren en een masker dat je voor een gemaskerd bal zou hebben.
    Dus echt extreem is het niet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    MCRofficial schreef:
    (...)
    De melkweg zeg maar.
    En ik ga niet helemaal verkleed, alleen kattenoren en een masker dat je voor een gemaskerd bal zou hebben.
    Dus echt extreem is het niet.

    Okee, dan denk ik niet echt dat het een probleem zal zijn, hoor. Maar doe gewoon vooral wat je zelf leuk vind:Y). Veel plezier in ieder geval!


    The odds are néver in our favor.

    Wonen daar niet voornamelijk kakkers en stoephoeren? -No offence als hier iemand uit Amsterdam komt-
    Maar dat is een beetje mijn beeld van Amsterdam, als Limburgertje/Brabnees.
    (Ja, 50/50. thanks parents! c: )


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Wonen daar niet voornamelijk kakkers en stoephoeren? -No offence als hier iemand uit Amsterdam komt-
    Maar dat is een beetje mijn beeld van Amsterdam, als Limburgertje/Brabnees.
    (Ja, 50/50. thanks parents! c: )


    HAHAHAHAHA! You so funny! :'D
    Dan vraag ik me af hoe jij Rotterdammers ziet?


    We'll still love each other, forever and always. <3