• Nou kijk, elke keer als ik een topic o.i.d. over een beroemdheid zie, en vooral topics met commentaar, draaien de fans van die beroemdheid helemaal door. Als of je hen persoonlijk het grootse onrecht ooit heb aangedaan.
    En dat zetten me aan het denken.
    Waarom zou je beledigt zijn als er iets over je idool word gezegd, wat boeit het wat andere over je idool zeggen.
    Maar vooral, ben ik de enigste die het zich dan niks aantrek wat andere over mijn idolen zeggen? Serieus je kan zeggen wat je wilt maar het doet me echt niks. Sterker nog, je zou waarschijnlijk gelijk hebben.
    Ok, dat is niet helemaal waar, er is een ding dat ik niet kan hebben maar iedereen met ook maar een beetje verstand zou zo iets niet zeggen.
    Maar ik dwaal af.

    Dus mijn vraag aan jullie, ben ik echt de enigste die het niks boeit wat andere zeggen? En als je het wat boeit, waarom in hemelsnaam?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dai5y schreef:
    Het kan mij niet veel schelen wat mensen zeggen. Je mag zeggen dat je de muziek niet goed vindt, dat je mijn "idolen" niet mag, dat je het niks kan schelen etc.
    Maar als iemand iets zegt wat niet klopt, zeg ik dat wel. Maar ik denk niet dat dat slecht is.

    Dat, en racistische/discriminerende opmerkingen over de taal waar een paar van mijn 'idolen' in zingen of waar ze vandaan komen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:45 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaejoong schreef:
    (...)
    Dat, en racistische/discriminerende opmerkingen over de taal waar een paar van mijn 'idolen' in zingen, lol.
    Dat boeit me ook niet eens zo erg. Het is een "vreemde" taal en dan kan je dat verwachten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uneventful schreef:
    And nope, I couldn't care less. Al snap ik haters niet.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Authors schreef:
    Ik vind dat veel mensen op Quizlet een dikkere huid moeten kweken als ze niet voor de rest van hun leven in een hoekje willen zitten huilen. Er zijn veel ergere dingen dan iemand die je idool beledigt. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dai5y schreef:
    Het kan mij niet veel schelen wat mensen zeggen. Je mag zeggen dat je de muziek niet goed vindt, dat je mijn "idolen" niet mag, dat je het niks kan schelen etc.
    Maar als iemand iets zegt wat niet klopt, zeg ik dat wel. Maar ik denk niet dat dat slecht is.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Het interesseert me echt geen flikker wat mensen denken over mijn idool. Sowieso, ik word dagelijks door mijn vrienden beledigt om mijn muzieksmaak, en eerlijk gezegd vind ik dat wel grappig, ik ben fan van mattyas alleen ze zeggen van : Ja hij kan niet zingen. Dan denk ik van, vind jij, ik vind zijn muziek wel leuk! En als je ECHT fan voor jezelf bent. Intresseert het je toch geen flikker wat andere mensen denken, als je meeloper bent okay.


    even a white rose has a black shadowx

    Ik heb niet echt idolen. Ik heb gewoon bands die ik goed vind en that's it. Ik vind het werkelijk belachelijk dat 'idolen' haast aanbeden worden, omver gelopen tijdens concerten en dat soort shizzle. Ook die hele bromance vind ik dikke bullshit. Ik vind dat als je fanfics maakt je de celebs moet nemen zoals ze zijn en er geen rare dingen van maken dat ze ineens gay zijn of wat dan ook. Dat vind ik bespottelijk.


    26 - 02 - '16

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
    + idgaf over wat ze zeggen over mensen die ik interessant vind. Ik weiger zelf het woord idool te gebruiken, want zo zie ik die mensen niet.


    effort never betrays you