• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (mijn topics)

    [ik ga even naar beneden me kleine nichtje is er ^^]

    [mt :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik kijk naar Drew en lach. Dan sta ik op en sla mijn armen om Drew zijn hals ik trek hem heen en weer en druk mijn lippen op de zijne. "Jayson ook mee?" vraag ik dan en wijs naar achter waar hij is. Ik kijk Drew nog aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik kan nu toch niet meer slapen, snel tek ik een sweater over me heen, en trek snel mijn slippers asn en loop dan ruchting het strand op zoek naar jayson, dan zie ik hem opeens, o god hij is echt dronken, misschien was austin dasrom wel zo boos. 'jayson, ik snap dat je me niet wilt zien, maar kom alsjeblieft' roep ik en loop o hem af.

    Isabella

    Ik kijk Austin aan. Een pijn steek gaat door me heen. Ik bijt op mijn lip en verstop het meisje en mijn arm snel onder de dekens. Ik zie het bloed een beetje stromen en knijp het snel dicht. Ik was weer laag gezonken. Te laag, maar het verlies van Austin... Dat voelt het zelfde als Alice verliezen. Alleen Alice zou ik niet meer terug krijgen en Austin.... Ik moet voor hem vechten. Ik kijk hem aan en voel weer een traan over mijn wang stromen. Ik kijk snel naar beneden en bijt mijn kaken op elkaar. Pijn gaat door me heen. Door mijn arm en door mijn hart. Ik had nooit gedacht dat dit zo heftig zou zijn.
    'Blijf jij maar in de tent. Het is de jouwe.' Ik pak vlug mijn spullen en houd mijn hand op de wond geklemd. Het mesje probeer ik te verstoppen. Ik loop de tent uit en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik ga met me nichtje mee, naar haar huis beetje met der spelen. Ik probeer nog reqctie te maken)

    Jayson
    'Ja! Jayson ook mee' roep ik n zie Drew ontevreden kijken. 'doe maar niet' zegt hij en ik kijk ontevreden. Daarna komt Jasmine en ik zucht. 'neheee! Ik ga wel zelf, ik ben nog toch bij opasser Drewie' zeg ik lachend en kruip naar Drew toe. Ik ga aan ze been hangen en begin te lachen.

    Austin
    ' wat is er met je arm? Waarom huil je?' vraag ik in een keer en kijk haar aan. ' en blijf hier ik kwam alleen wat halen, ik slaap vanavond toch niet' zeg ik en stap de tent uit.

    Isabella

    'met mijn arm is niks en waarom ik huil?' Ik kijk hem aan. 'Omdat ik je niet kwijt wil Austin. Daarom huil ik en omdat ik weet dat je boos bent en dat ik het verpest heb en je me nooit meer terug wilt, daarom huil ik.' Ik kijk hem aan en veeg snel de tranen die weer stromen weg. 'Ik wil je gewoon niet kwijt.' Ik kijk hem aan en sla dan mijn ogen neer. Ik kijk naar mijn arm. Het was niet zo'n diepe snee. ik had het niet echt gedurfd, maar wel gedaan. Dus had ik het gewoon heel lichtjes gedaan. Ik snik en kijk vlug weg. 'En je moet slapen, anders ben je morgen doodmoe.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik ga zuchtend naast drew staan. 'Drew wat is hier allemaal aan de hand zeg, ik denk dat we danny en jayson beter mee naar de camping kunnen nemen, moet je zien hoe dronken ze zijn' ik zucht even en kijk naar jayson. 'Jayson alsjeblieft, het is al harstikke laat wil je hier op het strand slapen ofzo'

    Danny

    "Nee, ik en Drew gaan naar de grot." zeg ik en ga op Drew zijn rug hangen. "Jij en Jasmine gaan zoenen en slapen ow en zoenend slapen." Zeg ik en hou Drew stevig vast. "Drewie is mijn!" grom en en geef kusjes in zijn hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Dat had je je ook kunnen bedenken voorfat je met Jayson ging zoenen' zeg ik en kijk haar aan. ' Waarom?' vraag ik en kijk haar aan. Ik bijt op me lip eb kijk weer naar beneden.

    Andrew
    ' Jaydon gaat mee naar de camping en Danny gaat met mij mee' zeg ik onder luid protest van Jayson. Ik pak Danny's hand en trek hem mer. ' doeg' zeg ik en kijk even naar Danny. 'Je spoort echt niet'

    Isabella

    'Jayson is hartstikke dronken. Morgen is hij vergeten wat hij allemaal heeft gedaan. Ik ben niet meer minder schuldig, want ja, hij zoende mij, maar mijn hersens reageren slomer met die verdomde klote alcohol. Ik drink nooit! En dat doe ik met redens. En ik begrijp dat je boos bent en dat recht heb je ook, maar ik kan niet zonder je en dat wil ik ook niet. En je hebt slaap nodig omdat Ian morgen dan een bak water over je heen gooit. Dat hadden jullie toch afgesproken?' Ik zucht en ga op de picknick tafel zitten.
    'ik heb niet meer zo gehuild sinds Alice haar dood. Ik heb je alles verteld, alles. Dingen die zelfs mijn ouders niet weten. En ik haat mezelf om wat er is gebeurd, echt dat doe ik, maar Jayson is het morgen weer vergeten en aangezien ik de zoen stopte en ook woedend ben geworden op Jayson...' Ik zucht en veeg de tranen weer weg. 'Het spijt me.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne