• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [eten]

    Danny

    "Jawel!" Zeg ik lachend. "Jij bent gezellig!" schreeuw ik luid en beweeg mijn benen heen en weer. Ik laat mijn armen om zijn nek wat losser waardoor ik wegglij achterover. "Whoah!" roep ik en snel pak ik hem weer strakker vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en doe het zo dat die nu voor me hangt. Ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een kort kusje. 'Jij bent ook geweldig hoor'zeg ik tegen hem en glimlach. Ik leg hem neer op de slaapzakken omdat we nu bij de grot zijn en ik ga naast hem liggen.
    [Ga naar buiten met vrienden bye]

    [Bye]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik word door Drew neergelegd op de slaapxakken of zo. Ik kom overeind.
    "Ik wil niet liggen." jammer ik en kijk Drew aan.
    Ik sta op en maak lachend een soort van koprol en lig ondersteboven op de harde grond. "Auwie, in de kreukieweukies!" roep ik met een pijnlijk gezicht maar lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kijk even naar Danny en begin te lachen. ' he maar Dann, als ik nou mijn armen om je heen sla, blijf je dan liggen?' vraag ik en kijk hem hoopvol aan.

    (zullen we straks doen dat het weer ochtend is (a)

    [Wilde ik net zeggen:) Dus als Austin, Drew en Danny gaan slapen :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk Drew aan en kom uit de kreukels.
    "Misschien, probeer eens?" grinnik ik en kijk hem weer aan. Dan ga ik tegen hem aanliggen en wacht op zijn armen. Ik trek de slaazak wel over ons heen. "Lekker warm." zeg ik kinderlijk en lach dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns en sla mijn armen om hem heen. Ik trek hem dicht tegen me aan en hou hem zo dat die niet weg kan. 'En nu slapen'zeg ik en sluit mijn eigen ogen

    [je hoeft niet op stukje van Austin te wachten, dat wordt volgende ochtend gwn]

    [Okee

    VOLGENDE OCHTEND


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik open mijn ogen en word strak vast gehouden door Drew. "Drew- Geen lucht!" mompel ik en probeer hem los te krijgen. Autch, mijn hoofd! ik grijp ernaar en sluit mijn ogen weer. "What happened?" vraag ik dan en houd mijn hand op mijn hoofd. Het licht is te fel en ik doe de slaapzak over mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik wordt wakker van Danny en haal hem los. 'Je luisterde niet naar me en ging drinken'zeg ik droog en wrijf in mijn ogen. 'En waar is de goedemorgen allerliefste Drew?'

    Ian

    Ik knipper met mijn ogen en rek me uit. Ik ga recht op zitten en voel mijn hoofd bonzen. Zo veel had ik niet gedronken toch? Ik zucht en besluit maar gelijk een douche te nemen. Ik rek me uit en stap de tent uit. Met wat kleren loop ik richting de douchejes. Wat was er gister allemaal gebeurd?

    Isabella

    Ik knipper met mijn ogen. Ik voel me afschuwelijk en het komt niet door dat kleine beetje alcohol dat ik op heb. Ik weet dondersgoed waardoor het komt en wil er niet aandenken, maar onwillekeurig gebeurd het toch. Ik kijk naast me en zie dat er niks veranders is aan het bed van Austin. Hij is niet gekomen... Waar is hij? Ik bijt op mijn lip en voel weer een traan stromen. Snel veeg ik die weg en sta op. Ik zucht en draai me om. Ik wilde dit bed niet meer uitkomen. Ik wilde niks meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne