• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Isabella en ga achter haar aan. ' en ik wil het weer gordmaken' zeg ik en geef haar een kus. i Ik kijjk daarna naar Isabella die ik een kusje geef. Ik kon niet zonder haar, ik moest die zoen maar vergeten.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:15 ]

    Isabella

    Ik kijk hem aan en grijns dan. 'Dank je.' Ik vlieg hem om zijn hals en begraaf mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik voel tranen in mijn ogen branden van opluchting. Ik glimlach en houd hem stevig vast. 'Dank je Austin.' Ik kijk hem aan en geef hem een kus. Ik voel een traan over mijn wang stromen en veeg die lachend weg. Ik kijk hem aan met een glimlach. Mijn afschuwelijke gevoel is gelijk een stuk minder erg. Ik voel me niet helemaal fit, maar afschuwelijk voel ik me zeker niet meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik glimlqch en til haar de lucht in. Ik draai een rondje en hou der in mijn armen. 'en jij gaat niet douchen maar iets met mij doen' zeg ik en til haar terug naar de tent. 'hup omkleden'

    Isabella

    Ik lach. 'Maar dan stink ik,' grinnik ik. Ik kijk hem lachend aan en grinnik dan. 'Maar goed, omdat jij het zegt.' Ik pak vlug mijn bikini en trek die aan en trek er vlug een kort broekje en hemdje overheen. Dan kijk ik Austin aan. 'Wat gaan we doen?' Ik glimlach naar hem. 'Zullen we eerst die tent uit, het is hier benauwd.' Dan valt mijn oog op het liedje dat ik voor hem had geschreven. Vlug pak ik het van zijn kussen en prop het in mijn tas. Die hoefde hij niet meer te zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'naar het zwembad' zeg ik en trek haar mee. Ald ik daar ven spting ik er gauw in en ga aan de kabt hangen. 'kom' roep ik naar Isabella en wacht tot ze ook het water inkomt.

    jasmine

    Ik kijk lachend naar isabella en austin, toch klopt er iets niet hoor, ze verzwijgen iets voor me, zij zei in het begin iets anders dan austin, er klopt gewoon iets niet, ze kan mij toch best wel vertellen wat er aan de hand is, zuchtend ga ik aan de picnicktafel zitten en sluit mijn ogen.

    Isabella

    Ik lach en trek vlug mijn kleding uit totdat ik in mijn bikini sta. Dan duik ik over Austin heen en kom lachend boven. Dan zwem ik terug naar hem toe en ga op zijn rug hangen. 'I love you,' fluister ik in zijn oor en laat hem dan weer los. Ik zwem lachend meer naar het midden. 'Kom dan,' lach ik naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik duik onderwater en zwem onder haar benen door. Ik ga net op het moment naar boven at ze op me nek zit. 'Love you to'zeg ik en loop een rondje door het zwembad. Daarna laat ik haar der lachend afvallen en zwem weg.

    jasmine

    ik loop even naar de tent van ian toe. 'ian, kan ik even met je praten nu graag' roep ik zachtjes naar binnen in zijn tent.

    [Ian was bij de douches volgens mij]

    Ian

    'Eh ja hoor.' ik loop de tent uit en kijk Jasmine aan. 'Wat is er?' ik glimlach even en kijk haar vragend aan. Ik loop naar de picknick tafel en ga zitten. Dan kijk ik om me heen. 'Waar zijn de andere?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hij was alweer terug doen we gewoon...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [xD oke maakt mij niet uit maar wist niet of dat dan klopte :)]

    jasmine

    'Jayson is douchen, en isabella en austin zijn weggelopen, ian jij bent mijn vriend he, dus jij zal mij altijd de waarheid vertellen toch?, wat is er gisteren gebeurd want isabella en austin hadden ruzie, en ik zag dat isabella zich vanacht weer had gesneden ze had een snee in haar arm staan, dus er is vanacht heel wat gebeurd, en isabella en austin die liegen er allebei over tegen mij' ik zucht even.

    Isabella

    Ik lach en zie hoe hij wegzwemt. 'Laat me nou niet alleen.' ik lach en zwem hem weer achterna. Ik ga op het trappertje in het water zitten en sluit mijn ogen. Ik glimlach en voel het water zachtjes om me heen golven en het zonnetje op mijn gezicht branden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne