• Vannacht droomde ik dat ik zwanger was en een dochter kreeg die Méridian Artemis Silveria heette. Nu heb ik wel vaker dromen die echt zwaar random zijn (eigenlijk heb ik die altijd) maar die vergeet ik al heel snel weer, maar ik blijf nu maar aan die naam denken. Méridian was ooit een verhaalpersonage van me maar dat is al zo'n drie jaar geleden. Die andere namen... geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar toch klinkt het mooi, idk. Hoe ik een zoon zou noemen zou ik trouwens niet weten, maar voor toekomstige dochters heb ik al een hele lijst namen. Dat zijn voornamelijk hele "normale" namen als Sophia en dergelijke, maar nu dus opeens dit en gek genoeg vind ik het mooier dan dat hele lijstje bij elkaar.
    Hebben jullie al enig idee hoe je je kinderen later zou noemen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jongen: Robin
    Meisje: Laura, Luna, Emma, Juno, Norah

    :3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:14 ]


    You are beautiful, you are love.

    Voor een meisje Séline en voor een jongen Maarten. Dat is toch m'n eerste keuze, hoewel ik stiekem nog mogelijkheden in m'n hoofd heb - moet ik dan maar veel kinderen krijgen later (:


    There will be beauty from pain.

    Ik heb ooit, toen ik heel klein was, gezegd dat ik mijn kinderen Sokje en Makrelis ga noemen. Daar zit een heel verhaal achter, maar ik heb geen zin om dat te vertellen (':
    En vat dit ajb niet te serieus op, zolang ik geen betere, normale namen heb verzonnen, blijf ik bij Sokje en Makrelis.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Jongen: brain of Dennis en meisje: Nora.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Aya voor een meisje. Dat betekend de lichtgevende (of iets in die richting). Voor een jongen vind ik de simpele namen zoals John, Chris of Aaron wel heel leuk, maar die ga ik niet geven want ik wil bijzondere namen voor mijn kinderen. Ik moet dus wat origineler worden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wrs een of andere beetje badass naam, niet truttig ofzo en zeker niet gwn :X Medelijden met mijn kinderen xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als ik een meisje krijg noem ik die sowieso Jet. Dat vind ik zo'n coole naam! En een jongen iets van Dylan of Dyan ofzo. Dat klikt wel mooi.

    Meisje : Kate-Lynn, Cameron
    Jongen : Damien, Calvin


    Tell me about it, stud.

    Hamish schreef:
    Jongen: brain of Dennis en meisje: Nora.


    Ik hoop dat je Brian bedoelt? ;x


    Numbers.

    Voor een jongen: Tristan, Milan
    Voor een meisje: Alexia, Ava

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:59 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik weet eigenlijk geen meisjesnamen, haha.
    Ik zou als het een jongetje zou zijn hem Josh, Dan, Oliver, Sam, Rick, zoiets noemen (:


    Destroy what destroys you.

    voor een jongen weet k niet
    voor een meisje waarschijnlijk Estrella of Etrellita (dubbel l spreek je uit als een j)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meisje: Amélie, Veronique, Marlène (iets Frans)
    Jongen: Nathan, Owen, Kyle. (iets Engels)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Idk eigenlijk. Ik denk wel dat ik de tweede naam van een meisje Helena zou laten zijn, aangezien mijn moeder zo heet. En om de een of andere reden vind ik Jesse een mooie naam voor een jongen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Midas voor een jongen en Anna voor een meisje, naar mijn moeder. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."