• HET IDEE

    We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    Mijn idee was op een RPG te maken over tieners die zitten te wachten op de 'operatie' en er alles aan doen om hun Daemon bij te kunnen houden. Het idee is een beetje gebasseerd op de Golden Compass.

    Lijkt het jullie wat?


    Rollen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:08 ]

    Ik vind het er een beetje te veel op lijken. Sorry..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mij lijkt het wel leuk! Ik zou wel mee willen doen met een meisje als je hem start. Geef je dan een waarschuwing?


    Happy Birthday my Potter!

    Perdu schreef:
    Ik vind het er een beetje te veel op lijken. Sorry..


    Maakt niet uit, ik hoor je mening graag! =)

    Rider schreef:
    Mij lijkt het wel leuk! Ik zou wel mee willen doen met een meisje als je hem start. Geef je dan een waarschuwing?


    Zal ik doen! =D

    Dit klinkt echt heel erg leuk.
    Ik doe eigenlijk nooit mee met RPG's... Heb er ook niet echt ervaring mee of zo maar misschien wil ik het wel een keer proberen. ^^

    Strider schreef:
    Dit klinkt echt heel erg leuk.
    Ik doe eigenlijk nooit mee met RPG's... Heb er ook niet echt ervaring mee of zo maar misschien wil ik het wel een keer proberen. ^^


    Dat mag altijd, eens moet de eerste keer zijn ^^ haha

    ik doe mee :Y)
    The Golden Compass! Één van mijn favo boeken^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Mag ik ook dan ook meedoen? Het klinkt echt leuk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    c: ik heb het boek nooit gelezen en de film nooit de kans gekregen om te kijken, mag ik dan nog steeds mee doen..?


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    c: ik heb het boek nooit gelezen en de film nooit de kans gekregen om te kijken, mag ik dan nog steeds mee doen..?


    Natuurlijk! =)

    BlueHope schreef:
    Mag ik ook dan ook meedoen? Het klinkt echt leuk.


    Ja natuurlijk :)

    Ik ga zo even een topic je aanmaken, ik zal de link in dit topic neer zetten ;)