• Ik heb toestemming gekregen.


    Halo lieve mensen,
    Ik mag beginnen aan mijn BFF-Wedstrijd. Dit is de tweede die ik organiseer aangezien de vorige een rommeltje was aangezien ik alles niet echt goed afgesproken had enzo. Ik hoop mensen te vinden die actief mee willen doen.

    Ik zoek minimaal 5 deelnemers en maximaal 15 deelnemers.
    Meer wil ik liever niet aangezien ik het zo overzichtelijk kan houden en makkelijk kan nakijken. Er zullen ongeveer 5 rondes plaatsvinden. Iedereen die zich inschrijft zal er dus ook 5 maken aangezien niemand eruit gaat en op het eind het pas bekend word.

    De mensen die zich inschrijven zullen een aantal punten moeten weten:
    - Als je weggaat of door redenen een opdracht niet optijd kunt inleveren 1 dag voor de deadline even laten weten. Mocht het echt een noodtoestand zoals iemand die plots overleid is het natuurlijk anders.

    - Je zult minstens 1 week krijgen om je opdracht te kunnen maken. Dit zal waarschijnlijk soms langer zijn dit ligt aan de grote van het opdracht.

    - Als het een opdracht is met Bv. een foto maken of een tekening is er voor de personen die dit liever niet willen of kunnen een vervangende opdracht.

    - Als je een opdracht te laat inleverd zullen er per dag 2 punten aftrek komen.

    - Ik ben in mijn eentje de jurry en ik zal alles zo snel mogelijk nakijken en online zetten. Ik zou het fijn vinden als je de opdrachten in een story wilt zetten en niet telkens in een pb of gb sturen want dit is voor mij onoverzichtelijk. Zelf maak ik een story aan en zet daar de opdrachten, nieuws en punten in.

    - Vragen zijn natuurlijk altijd welkom.

    Deelnemers:
    -AkatsukiXxX
    -Aragog (uitstel) 3 dagen
    -Stratosphere
    -Padme
    -Pookiebear ingeleverd
    -Rembrandt
    -Yuffie
    -Imlove ingeleverd
    -ScarsStories Ingeleverd(4)
    -Camile Ingeleverd (4)


    Uitgeschreven:
    BlueHope
    Damn
    FloortjeO
    Directionem
    Wonderwatch

    Toch bedankt voor het meedoen.


    opdracht 4 tevens de laatste.: Dit gaat een vrije opdracht worden. Laat zien wat vriendschap voor je betekend en wat belangrijk is. Dit mag door een tekening, gedicht, verhaaltje, foto's noem maar op. Inleveren: 10-09-12 Om 20: 56

    Dit is de laatste omdat ik jullie verwarloos. Ik wil mijn wedstrijd graag gewoon afmaken maar ik merk nu al dat ik het echt druk heb oop school

    Hier is de storie waar ALLES in komt te staan KLIK

    Als het allemaal ingeleverd is zal ik van opdracht 1 ook invullen zodat jullie een beeld van me hebben.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Opdracht 3


    It's never gonna happen, Guys.

    http://www.quizlet.nl/chapters/877295/opdracht-3-nummer-1/

    opdracht 3

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:29 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    The name is Yvonne, right? Anders is het wel een heel harde faal, but ok.

    here you goooo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    vanaaf of morgen ga ik alles bekijken en komt er een neiuwe maar ik ben wel druk met school en vaak laat uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan ik me uischrijven?
    Ik heb de laatste opdracht ook nog niet 'echt' ingeleverd en ik zit met een paar emotionele problemen, daarbij heb ik het ook nog eens druk met school...
    Sorry.

    Directionem schreef:
    Kan ik me uischrijven?
    Ik heb de laatste opdracht ook nog niet 'echt' ingeleverd en ik zit met een paar emotionele problemen, daarbij heb ik het ook nog eens druk met school...
    Sorry.
    Oke, jammer maar begrijpelijk. Heel veel succes met alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Directionem schreef:
    Kan ik me uischrijven?
    Ik heb de laatste opdracht ook nog niet 'echt' ingeleverd en ik zit met een paar emotionele problemen, daarbij heb ik het ook nog eens druk met school...
    Sorry.


    El Diablo.

    Lol wow, ineens gaat iedereen uitschrijven. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Lol wow, ineens gaat iedereen uitschrijven. :')
    tsja de scholen, daarom ook laatste rondexD

    cijfers komen wss morgen en anders uiterilijk overmorgen]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)tsja de scholen, daarom ook laatste rondexD

    cijfers komen wss morgen en anders uiterilijk overmorgen]

    wat, nu al? Ik vond deze opdrachten echt leuk, dus dat vind ik jammer. Maar ik snap het wel, iedereen krijgt het nu weer druk, ik zelf merk het ook.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    (...)
    wat, nu al? Ik vond deze opdrachten echt leuk, dus dat vind ik jammer. Maar ik snap het wel, iedereen krijgt het nu weer druk, ik zelf merk het ook.

    Haha ik ben blij dat je het leuk vindt. Ik wil wel vragen of jullie een aantal vragen willen beantwoorden over de wedstrijd. Dan weet ik wat ik kan verbeteren.

    Ik krijg het echt mega druk, want nu in het begin is het zelfs al druk. En iedereen gaat het druk krijgen dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [url] http://www.quizlet.nl/chapters/878184/opdracht-4/[/url]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Punten zijn er binnen 10 minuten.!!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awwwyeah!
    Blij met mijn cijfer! :D
    Krijgen we overigens ook nog toelichting bij het cijfer? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Awwwyeah!
    Blij met mijn cijfer! :D
    Krijgen we overigens ook nog toelichting bij het cijfer? ;D

    Ehm bedoel je komentaar of hoe ik het heb beoordeeld?
    Als je het laatste bedoeld. Je kon 1 punt voor het aantal woorden krijgen
    - Creatief 2
    - Voor de opdracht zelf 1
    - Hoe je het deed 1 punt
    ___________________________ x 2
    + een cijfer die ik zo gaf : 2 = je cijfer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan