• Bestaat er nog een lijst met oude gebruikersnamen?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 18:23 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ja. Op mijn profiel tenminste wel.
    Is die lijst nou alleen op jouw profiel weg?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 18:28 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik probeer er op te klikken, maar het is niet aanklikbaar..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Tenzij de user dit anders heeft ingesteld, moet je wachten tot er een mouse-over verschijnt ^^.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Tenzij de user dit anders heeft ingesteld, moet je wachten tot er een mouse-over verschijnt ^^.


    Mouse-over? :')


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Als je met je muis erop gaat staan hoort het vanzelf omhoog te komen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik zie hem inderdaad bij jouw helemaal niet staan. Misschien heb je dat perongeluk zo ingesteld?


    Danmarks Dynamite.

    Maar is er een link naar dat topic?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Maar is er een link naar dat topic?


    Nu snap ik niet waar je het over hebt. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Mouse-over? :')


    Op mijn profiel zie je als het goed is gewoon mijn oude namen, maar bij bijvoorbeeld Sprayberry moet je met je muis over de tekst met 'lijst' gaan. Dan verschijnen de namen vanzelf.


    i put the fun in funeral

    Heb je ooit wel een andere username gehad eigenlijk? Zo niet, dan is het wel te begrijpen dat we jouw oude usernames niet kunnen zien. En mocht je al wel meerdere usernames had hebben, tsja... Dan weet ik het ook niet eigenlijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Nu snap ik niet waar je het over hebt. :'D


    Ik kon me herinneren van vroeger dat er een algemeen topic bestaat waar de staff van quizlet de aanpassingen van quizletnamen er in plaatst.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Ik kon me herinneren van vroeger dat er een algemeen topic bestaat waar de staff van quizlet de aanpassingen van quizletnamen er in plaatst.


    Oh nou, daar weet ik sowieso niks van. Haha. (:


    Danmarks Dynamite.

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Ik kon me herinneren van vroeger dat er een algemeen topic bestaat waar de staff van quizlet de aanpassingen van quizletnamen er in plaatst.


    Deze?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 18:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Ik kon me herinneren van vroeger dat er een algemeen topic bestaat waar de staff van quizlet de aanpassingen van quizletnamen er in plaatst.


    Oh, dát bedoel je!
    Ik geloof dat die al enige tijd niet meer wordt geupdated. Denk ik.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tigresse schreef:
    (...)

    Deze?


    Bedankt! dit is het! (:(flower)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe