• Ik heb toestemming gekregen.


    Halo lieve mensen,
    Ik mag beginnen aan mijn BFF-Wedstrijd. Dit is de tweede die ik organiseer aangezien de vorige een rommeltje was aangezien ik alles niet echt goed afgesproken had enzo. Ik hoop mensen te vinden die actief mee willen doen.

    Ik zoek minimaal 5 deelnemers en maximaal 15 deelnemers.
    Meer wil ik liever niet aangezien ik het zo overzichtelijk kan houden en makkelijk kan nakijken. Er zullen ongeveer 5 rondes plaatsvinden. Iedereen die zich inschrijft zal er dus ook 5 maken aangezien niemand eruit gaat en op het eind het pas bekend word.

    De mensen die zich inschrijven zullen een aantal punten moeten weten:
    - Als je weggaat of door redenen een opdracht niet optijd kunt inleveren 1 dag voor de deadline even laten weten. Mocht het echt een noodtoestand zoals iemand die plots overleid is het natuurlijk anders.

    - Je zult minstens 1 week krijgen om je opdracht te kunnen maken. Dit zal waarschijnlijk soms langer zijn dit ligt aan de grote van het opdracht.

    - Als het een opdracht is met Bv. een foto maken of een tekening is er voor de personen die dit liever niet willen of kunnen een vervangende opdracht.

    - Als je een opdracht te laat inleverd zullen er per dag 2 punten aftrek komen.

    - Ik ben in mijn eentje de jurry en ik zal alles zo snel mogelijk nakijken en online zetten. Ik zou het fijn vinden als je de opdrachten in een story wilt zetten en niet telkens in een pb of gb sturen want dit is voor mij onoverzichtelijk. Zelf maak ik een story aan en zet daar de opdrachten, nieuws en punten in.

    - Vragen zijn natuurlijk altijd welkom.

    Deelnemers:
    -AkatsukiXxX
    -Aragog (uitstel) 3 dagen
    -Stratosphere
    -Padme
    -Pookiebear ingeleverd
    -Rembrandt
    -Yuffie
    -Imlove ingeleverd
    -ScarsStories Ingeleverd(4)
    -Camile Ingeleverd (4)


    Uitgeschreven:
    BlueHope
    Damn
    FloortjeO
    Directionem
    Wonderwatch

    Toch bedankt voor het meedoen.


    opdracht 4 tevens de laatste.: Dit gaat een vrije opdracht worden. Laat zien wat vriendschap voor je betekend en wat belangrijk is. Dit mag door een tekening, gedicht, verhaaltje, foto's noem maar op. Inleveren: 10-09-12 Om 20: 56

    Dit is de laatste omdat ik jullie verwarloos. Ik wil mijn wedstrijd graag gewoon afmaken maar ik merk nu al dat ik het echt druk heb oop school

    Hier is de storie waar ALLES in komt te staan KLIK

    Als het allemaal ingeleverd is zal ik van opdracht 1 ook invullen zodat jullie een beeld van me hebben.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jahaah ik ben nu met Directionem bezig ik moet alleen die van deze pagina, ik geef toe het zijn goede punten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Binnen 10 minuten ongeveer staan alle punten erop.

    Aangezien iedereen alles heeft zal ik ook opdracht 2 online zeten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan ik mij uitschrijven?
    Wegens persoonlijke problemen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Typisch.. :'DDD.

    De nieuwe opdracht is leuk, trouwens!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    damnn schreef:
    Kan ik mij uitschrijven?
    Wegens persoonlijke problemen

    Ja hoor, succes met alles dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aragog schreef:
    Typisch.. :'DDD.

    De nieuwe opdracht is leuk, trouwens!

    hihi dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    tynx


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ah,jammer dat damn zich heeft uitgeschreven.
    Betekent het dat we langer moeten wachten op opdracht 2?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Ah,jammer dat damn zich heeft uitgeschreven.
    Betekent het dat we langer moeten wachten op opdracht 2?

    Hoezo zou je moeten wachten?? haha ik volg jeniet denk en opdracht 2 staat online. ik zal de deadline erbij zetten

    Ow bedoel je dat er iemand nieuw komt, nee dat doe ik niet meer. Opdracht 1 is nu geweest en ik heb zoiets van ach een minder zo lukt het vast wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)
    Hoezo zou je moeten wachten?? haha ik volg jeniet denk en opdracht 2 staat online. ik zal de deadline erbij zetten

    Ow bedoel je dat er iemand nieuw komt, nee dat doe ik niet meer. Opdracht 1 is nu geweest en ik heb zoiets van ach een minder zo lukt het vast wel

    Jup,dat bedoelde ik ermee. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    dankje voor het hoge cijfer (:
    En leuke opdracht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hahah even voor de duidelijkheid..

    We gaan nu verder met het groepje wat er nu is.........

    Leuk dat jullie de opdracht leuk vinden.
    marre ik ga slapen=) tot morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:39 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Moet je foto's van jezelf een collage maken?
    Of foto's zoeken op internet die je aanspreken?

    Sorry dat was me niet helemaal duidelijk..


    It's never gonna happen, Guys.

    Opdracht 2


    El Diablo.