• Ik heb toestemming gekregen.


    Halo lieve mensen,
    Ik mag beginnen aan mijn BFF-Wedstrijd. Dit is de tweede die ik organiseer aangezien de vorige een rommeltje was aangezien ik alles niet echt goed afgesproken had enzo. Ik hoop mensen te vinden die actief mee willen doen.

    Ik zoek minimaal 5 deelnemers en maximaal 15 deelnemers.
    Meer wil ik liever niet aangezien ik het zo overzichtelijk kan houden en makkelijk kan nakijken. Er zullen ongeveer 5 rondes plaatsvinden. Iedereen die zich inschrijft zal er dus ook 5 maken aangezien niemand eruit gaat en op het eind het pas bekend word.

    De mensen die zich inschrijven zullen een aantal punten moeten weten:
    - Als je weggaat of door redenen een opdracht niet optijd kunt inleveren 1 dag voor de deadline even laten weten. Mocht het echt een noodtoestand zoals iemand die plots overleid is het natuurlijk anders.

    - Je zult minstens 1 week krijgen om je opdracht te kunnen maken. Dit zal waarschijnlijk soms langer zijn dit ligt aan de grote van het opdracht.

    - Als het een opdracht is met Bv. een foto maken of een tekening is er voor de personen die dit liever niet willen of kunnen een vervangende opdracht.

    - Als je een opdracht te laat inleverd zullen er per dag 2 punten aftrek komen.

    - Ik ben in mijn eentje de jurry en ik zal alles zo snel mogelijk nakijken en online zetten. Ik zou het fijn vinden als je de opdrachten in een story wilt zetten en niet telkens in een pb of gb sturen want dit is voor mij onoverzichtelijk. Zelf maak ik een story aan en zet daar de opdrachten, nieuws en punten in.

    - Vragen zijn natuurlijk altijd welkom.

    Deelnemers:
    -AkatsukiXxX
    -Aragog (uitstel) 3 dagen
    -Stratosphere
    -Padme
    -Pookiebear ingeleverd
    -Rembrandt
    -Yuffie
    -Imlove ingeleverd
    -ScarsStories Ingeleverd(4)
    -Camile Ingeleverd (4)


    Uitgeschreven:
    BlueHope
    Damn
    FloortjeO
    Directionem
    Wonderwatch

    Toch bedankt voor het meedoen.


    opdracht 4 tevens de laatste.: Dit gaat een vrije opdracht worden. Laat zien wat vriendschap voor je betekend en wat belangrijk is. Dit mag door een tekening, gedicht, verhaaltje, foto's noem maar op. Inleveren: 10-09-12 Om 20: 56

    Dit is de laatste omdat ik jullie verwarloos. Ik wil mijn wedstrijd graag gewoon afmaken maar ik merk nu al dat ik het echt druk heb oop school

    Hier is de storie waar ALLES in komt te staan KLIK

    Als het allemaal ingeleverd is zal ik van opdracht 1 ook invullen zodat jullie een beeld van me hebben.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Serieus? Wow,mijn opa is de langste in de familie en hij is 1m80 ennogwat. D:

    nee is een grapje ahah nee het is echt zo. De langste in mijn familie dat ik weet is mijn neef met 2,13m maar ze schatten dat mijn broer 2,20 word. Hij groeide 2 jaar geleden in 1 jaar 12 cm. nu s het zachter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier heb je ook mijn Opdracht 1


    It's never gonna happen, Guys.

    oké mijn opdracht 1: http://www.quizlet.nl/chapters/859682/opdracht-1/

    Dat met dat makkelijke klik aan ding kan ik niet :Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    oké mijn opdracht 1: http://www.quizlet.nl/chapters/859682/opdracht-1/

    Dat met dat makkelijke klik aan ding kan ik niet :Y)

    [url=link]woord[/url]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er zou nog 1 iemand kunnen mee doen aangezien littleLiar zich uitgeschreven heeft. Als er iemand is kijk uik even wanneer hij/zij zich inschrijft en of hij/zij wat langer de tijd krijgt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Er zou nog 1 iemand kunnen mee doen aangezien littleLiar zich uitgeschreven heeft. Als er iemand is kijk uik even wanneer hij/zij zich inschrijft en of hij/zij wat langer de tijd krijgt.

    Misschien is het handiger om het ook bij de beginpost te zetten? Zodat iedereen het kan zien. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Misschien is het handiger om het ook bij de beginpost te zetten? Zodat iedereen het kan zien. (:
    Das een slimme(Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou nog wel willen meedoen als het nog kan?


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Spectrum schreef:
    Ik zou nog wel willen meedoen als het nog kan?
    ja dat is goed. je staat ingeschreven. ALs het zou lukken graag voor de 17de en anders krijg je uitstle
    graag hiero een link geven naa rje sotry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)ja dat is goed. je staat ingeschreven. ALs het zou lukken graag voor de 17de en anders krijg je uitstle
    graag hiero een link geven naa rje sotry

    Oke, ik denk dat het wel moet lukken voor de 17de! Hier is de link...
    [url] http://www.quizlet.nl/stories/94635/opdrachten-bff-wedstrijd-van-missstoran/ [/url]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Kan ik nog meedoen, please?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn opdracht 1.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn opdracht 1.
    [url] http://www.quizlet.nl/chapters/860199/opdracht-1/ [/url]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik ga zo een puntenverdeling maken.
    Ik ga alles nogmaals doorlezen en dan zal ik vanaaf de punten online hebben
    Ik ben nu ongeveerd op de helft=)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    spannnend


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.