• Morgen is het dan zo ver: mijn operatie. Mijn keelamandelen gaan worden verwijderd en hoewel ik blij ben als ik van die eeuwige keelpijn af ben, kijk ik er als een berg tegenop... Zeker omdat iedereen die dit ook moest doorstaan op latere leeftijd, me heeft gezegd dat het echt heel pijnlijk is. En natuurlijk moet het, voor het hogere doel, en iedereen zegt ook dat ik daarna enorm opknap, maar het komt nu wel heel dichtbij en ik word wel steeds zenuwachtiger ):


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nawww ik begrijp dat je hier zenuwachtig voor bent. Van horen zeggen (ik kan er zelf helaas niet over meepraten, want de mijne zitten nog gewoon braaf in mijn keel) is het inderdaad wat lastiger op latere leeftijd, maar het komt vast wel goed! Denk aan dat geweldige excuus dat je hebt om bakken met ijs leeg te lepelen en hoe fijn het uiteindelijk zal zijn om van die keelpijn af te zijn. Veel succes/sterkte!


    She's imperfect but she tries

    Dankjewel! Jaa het zal vast ook allemaal goedkomen, en ik kijk er al maanden naar uit dat ik er vanaf ben, maar ik ben nu gewoon superzenuwachtig want nu moet ik het echt doorstaan en dat is toch wel eng!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Succes!! Ik heb vroeger mijn amandelen laten knippen maar daar weet ik niet veel meer van. Houd je ons op de hoogte morgen??


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Success!! En vergeet niet, daarna mag je bakken met ijs eten! ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah, veel succes en sterkte! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dankjulliewel!!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heel veel sterkte en beterschap! Succes vandaag!(flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit lees je waarschijnlijk toch pas als je klaar bent, dus beterschap en veel lekkere ijsjes toegewenst!


    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 10:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scribe schreef:
    Heel veel sterkte en beterschap! Succes vandaag!(flower)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bedankt jongens! De operatie is geslaagd en ik leef nu op pijnstillers, maar in ieder geval is de ingreep goed gegaan en ben ik braaf wakker geworden!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Fijn dat het allemaal goed is gegaan! Hopen dat de pijn snel wegtrekt en eet maar schandalig veel ijs. :)


    She's imperfect but she tries

    Ugh, nou, dit valt me vies tegen :( Had het gevoel dat de eerste dag best lekker ging, maar het is nu de derde dag na de operatie en voel me eigenlijk nog net zo slecht (zo niet slechter) dan de eerste dag..:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Balen man. Beterschap!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh jee, wat naar! Gaf het ziekenhuis een indicatie van hoe lang de pijn zou kunnen aanhouden? Dan kun je daar voorzichtig naar toeleven. Sterkte ):


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Oh jee, wat naar! Gaf het ziekenhuis een indicatie van hoe lang de pijn zou kunnen aanhouden? Dan kun je daar voorzichtig naar toeleven. Sterkte ):


    Ik geloof dat het wel normaal is dat je een week zoveel last hebt :/ Ik zit nu op de helft ongeveer, dus ik hoop ook echt dat er vanaf morgen een beetje vooruitgang in gaat komen. Ik kan nu ook heel weinig eten en voel me daardoor heel zwakjes en dat is ook niet heel fijn!

    Bedankt voor jullie reacties (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain