• oowkee


    mensje moet rollen ^^


    het gaat over een meisje
    ze zwerft op straat alleen
    ze is wel rijk maar woont tog in een hotel
    haar ouders hbbn haar gedumpt
    ze is verliefd op een jonge die ook in het hotel woont maar ze heeft het gevoel dat hij haar haat
    in haar avontuur krijgt ze veel nieuwe vrienden


    rollen

    hoofdrol:DeadPrincess
    vriendin:JustxDeserts
    vriendin;Nickaaii
    meisje dat dood gaat:
    th hater:
    th hater:
    th lover:



    naam;
    leeftijd:
    tekstje:
    wrm die rol;
    leuk ofg nie


    lover or loser? hot or not

    uhm naam:
    leeftijd:
    tekstje:
    wrm de rol:


    lover or loser? hot or not

    Ik, info komt! x
    Hoofdrol of Vriendin;
    naam; Harlow

    leeftijd: 16

    tekstje:
    Hoii Iedereen,
    Ik ben dus Harlow en ben 16 jaar oud. Ik heb bruine ogen en blonde haren. Vroeger woonde ik nog bij mijn ouders, maar nu ... alleen in een hotel. Mijn ouders hebben me op straat gezet, weliswaar met genoeg geld, maar ze willen me nooit meer zien. Mijn vriendinnen bestempelen me als lief, koppig, arrogant geworden [door mijn straatleven], maar wel betrouwbaar. Ik hou superveel van dansen, mijn vriendinnen, tv kijken, muziek en ga zo maar verder >< Vroeger speelde ik ook gitaar, maar die heb ik niet kunnen meenemen, dus is het nu al een heel eind geleden. Ik ben wel blij dat mijn vriendinnen me niet in de steek hebben gelaten, anders had ik niemand meer. Maarja, ik moet nu gaan... Bye! <33.

    Info voor vriendin;

    Hoii Mensjes,
    Ik ben Harlow en ben zo ongeveer 16 jaar oud ^^ Ik woon samen met mijn ouders en met mijn kleinere broertje. Ik heb blauwe ogen en bruin haar en ben 1.76m groot. Dus best wel nog lang niet? >< Mijn vriendinnen zeggen dat ik lief, betrouwbaar, eigenwijs en een tikkeltje koppig. Een van mijn vriendinnen is al een tijdje geleden op straat gezet door haar ouders en ik vind het echt supererg voor haar! Maar ik laat mijn vriendinnen niet in de steek. "Friends for life!" ^^ Ik hou van tekenen, schrijven, muziek beluisteren, tv kijken en met mijn vriendinnen brielen =D Maaruh, ik moet ervandoor, Bye! <33.

    wrm die rol; Omdat je quiz echt super is! En ik hem wel origineel vind =D
    leuk ofg nie; Jaaah! <33.


    What you see, is what you get.

    ik wil wel de hoofdrol of een vriendin

    naam;Elle

    leeftijd:17

    tekstje:Hoi, ik ben Elle, 17 jaartjes jong en een altijd vrolijk persoontje. Ik heb blonde haartjes en blauwe oogjes en ben dus best wel een mooi meisje. Ik weet nu niet meer wat te zeggen dus, doeii!!

    wrm die rol; ik heb mij ng nooit opgegeven voor een rol, een daarom lijkt het me leuk om dat eens te proberen :) eens iets nieuws he! :)


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    dankje voor de reactie's

    mijn ma weet nie wat hardcore is xD


    lover or loser? hot or not

    Rol: vriendin
    naam; Nickita
    leeftijd: 18
    tekstje:
    Yo mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en nu bezig voor mijn rijbewijs
    Ik voel gewoon dat ik hem ga halen en als ik heb gehaald heb ga ik lekker met mijn vriendinnen op weg
    Over mijn vrienden gesproken ik sta altijd voor ze klaar en laat ze ook niet vallen omdat ik weet dat ze dat ook niet bij mij zouden doen
    Ik ben verslaafd aan lolly`s en kauwgom en muziek vandaar dat je mij niet snel de deur uit zie gaan zonder mijn mp3
    Ik hou ook ven teksten schrijven en als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren ook maak ik graag Anime en Manga tekeningen
    En ik kan verlegen worden door complimentjes ik weet dan niet wat ik daar mee moet en dan word ik verlegen
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af Bye Bye <3
    wrm die rol; omdat die mij het meeste aan spreekt
    leuk ofg niet: ja super idee ;)


    You can't touch music but music touch you

    ga maar naar de play xD


    lover or loser? hot or not

    btw ik hoef niet te weten dat je naar de wc moest


    lover or loser? hot or not

    Laat je snel weten wie rollen heeft? >< [/sorry ben in een zagemood o_O]


    What you see, is what you get.

    van de wc af


    lover or loser? hot or not

    van de wc af

    haha ja xD
    maar moest gewoon nodig en ben melig vandaar dat ik het zei xD


    You can't touch music but music touch you

    julie hbbn een rol BAAI ik moet gaan


    lover or loser? hot or not

    OMG! Dankju voor de rol!! (K)


    What you see, is what you get.

    bedankt voor de rol <3 (K)


    You can't touch music but music touch you

    bedankt!!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    geen dank


    lover or loser? hot or not