• Dus waarom zijn jullie nog wakker om bijna 3 uur in de avond/ochtend lol. Ik ben nog wakker omdat ik niet kan slapen en jullie?

    Was van plan om een filmavond/nacht met een vriendin te houden maar ze slaapt al. :c


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, ik eigenlijk ook . Maar i have my period, dus ik vast niet. Maar moest mijn moeder wakker maken en de rest.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gubleraholic schreef:
    Ja, ik eigenlijk ook . Maar i have my period, dus ik vast niet. Maar moest mijn moeder wakker maken en de rest.
    I'd to everything right now to have my period. Ik werd ongesteld op de tweede dag van de Ramadan. Dat is serieus echt kut.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Wie zegt ik wacht voor sahur? Ik ben al begonnen met mijn maag vullen hoor!


    Hahaha, true story. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ALAYLM schreef:
    (...) I'd to everything right now to have my period. Ik werd ongesteld op de tweede dag van de Ramadan. Dat is serieus echt kut.


    Dat is beter. Dan ben je van die lange tijden af.
    Ook al is het maar een paar minuten verschil haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahaha, true story. :"D
    Ik ben echt zo misselijk maar ergens heb ik nog echt honger. Terwijl ik een hele grote brooddinges heb gegeten. Dit is serieus niet meer normaal.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat is beter. Dan ben je van die lange tijden af.
    Ook al is het maar een paar minuten verschil haha.

    Nee echt niet, iedereen was al gewend aan het vasten alleen ik niet. En nu wordt het weer lekker weer.

    Ik heb net so what alle video's van the jonaskians gekeken, en ging nu nog even op Q.


    " take a look to the sky just before you die, it's the last time you will. " - metallica

    Een paar random mensen vonden het leuk om mij een keer mee de kroeg in te nemen, en ik ben nu pas thuis, dusja nu ben ik hier maar ik wil nog niet slapen >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    nu nog wakker omdat ik zo naar werk kan. Helaas, helaas...

    Ik ben nog wakker, omdat het hier 12:13 AM is, haha x)
    New York.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nog steeds wakker... Ik wou naar de supermarkt gaan voordat ik zou gaan slapen want ik heb zin in ijs... Maar ik ben doodop. Waarom ben ik geen vampier? -___-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.