• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Utlapa (GreyWolfMoon) - William 50K | Zoete wraak, zoute tranen
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Cumberbitch (Nolanverse) - The Headquarters 50K
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Yule (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:33 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het is altijd fijn om te zien dat je personage vanzelf tot leven komt en eigenlijk echt lijkt te leven buitenom mijn boek om. Dat heb ik (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nu kan ik niet eens vinden hóe Jason een raam breekt. *sigh*, Vinden jullie het vreemd om een of andere steen op zak te hebben? Of een, eh, I don't know. Iets hard genoeg om een raam mee te breken.


    Ex astris, sciencia

    Hij kan ook boos zijn en het raam intrappen/slaan? En anders kan hij altijd zijn boekentas erdoorheen gooien want hij was op school toch?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, hij was op school. Ik weet het niet, het is enkel glas, dus dat zou eigenlijk nog best kunnen, het is gewoon dat Jason alles behalve sterk is. Hoewel, hij wás kwaad en dan zijn mensen vaker wat explosief. Maar zijn boekentas kan nog wel, denk ik.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:43 ]


    Ex astris, sciencia

    Doet er iemand later vandaag een word war.


    Ex astris, sciencia

    Ja ikke ;D Loop nog maar 10k woorden achter dus als ik vandaag lekker veel ga schrijven kom ik misschien nog wel op schema


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Okay! Rond wanneer, ongeveer? Om 15 uur? Of 16.30? Later dan dat? -niet dat ik niet altijd online ben-

    Als ik vandaag aan 75.000 raak, dan mag ik van mezelf nog twee afleveringen van criminal minds zien - eerste seizoen, afleveringen vijf en zes. Op voorwaarde dat ik voor 19 uur klaar ben


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Okay! Rond wanneer, ongeveer? Om 15 uur? Of 16.30? Later dan dat? -niet dat ik niet altijd online ben-

    Als ik vandaag aan 75.000 raak, dan mag ik van mezelf nog twee afleveringen van criminal minds zien - eerste seizoen, afleveringen vijf en zes. Op voorwaarde dat ik voor 19 uur klaar ben

    Want anders mis je grimm. :Y) Ik wil ook wel meedoen, maakt niet uit hoe laat.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Want anders mis je grimm. :Y) Ik wil ook wel meedoen, maakt niet uit hoe laat.

    Inderdaad.


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    (...)
    Want anders mis je grimm. :Y) Ik wil ook wel meedoen, maakt niet uit hoe laat.

    Grimm zoals in dat tv programma over die politieman en al die mensjes die half in dieren kunnen veranderen?
    Trouwens rond drie uur lijkt me het beste.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Grimm zoals in dat tv programma over die politieman en al die mensjes die half in dieren kunnen veranderen?
    Trouwens rond drie uur lijkt me het beste.

    Klopt.
    Drie uur it is.


    Ex astris, sciencia

    Okay, en inderdaad grimm, het televisie programma. Ik moet in vijf dagen nog 9.500 woorden schrijven en het templates maken voor anderen helpt daar niet echt mee. >.<


    comfort in c h a o s

    Ik doe ook mee aan de wordwar! Ik moet nog 12K.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Yay! That makes four! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.


    Ex astris, sciencia

    Ik moet nu nog 18600 woorden en de inspiratie is er genoeg alleen is het probleem dat het inspiratie is waar ik nu niks mee kan doen aangezien dat bijna voor het einde van het verhaal is. Zucht.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."