• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Utlapa (GreyWolfMoon) - William 50K | Zoete wraak, zoute tranen
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Cumberbitch (Nolanverse) - The Headquarters 50K
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Yule (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:33 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je kan toch al een stukje van het einde schrijven? Ik heb ook al een scène klaarstaan voor later in het verhaal. [:


    comfort in c h a o s

    Ja maar zoals ik ben ga ik heel veel nieuwe mensen erin stoppen en komen er alleen nog maar leukere dingen in me op die kunnen gebeuren dus dan ga ik het weer helemaal veranderen en is er in totaal misschien een regel die hetzelfde zal blijven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oh, dat is vervelend. Misschien kan je je idee voor verder in het verhaal in puntjes uittypen, in een document zetten en niet meer aan denken tot je op dat punt zit? Dat heb ik gedaan met een half hoofdstuk aan ideeën - al had ik dat tijdens school al wat uitgetypt in puntjes.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:43 ]


    comfort in c h a o s

    Ik schrijf alle ideeën die ik krijg over verder in het verhaal en die me goed lijken op in een schrift. Documenten raak ik altijd kwijt en mijn schrift niet. Nu bestaat er wel de kans dat ik niet meer kan ontcijferen wat er staat maar ach als het een heel goed idee was zou ik wel hebben onthouden niet?
    Is het bij jullie trouwens ook zo koud?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Heb je een onleesbaar geschrift dan? Dat ken ik in ieder geval goed genoeg.
    Jup. Ik zit hier in een extra jasje, terwijl ik dat normaal alleen 's ochtends aan doe.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:46 ]


    Ex astris, sciencia

    Inderdaad. Ja, hier is het ook verschrikkelijk koud en regenachtig. Hier heeft het al een stuk of zes keer geregend vandaag. u.u Meh. Dan heb ik toch nog liever té warm.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Inderdaad. Ja, hier is het ook verschrikkelijk koud en regenachtig. Hier heeft het al een stuk of zes keer geregend vandaag. u.u Meh. Dan heb ik toch nog liever té warm.

    Om vijf uur dan nog wel, zodat ik niet kon slapen D: tot ik om zeven uur terug in slaap viel.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:48 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik zal even een foto maken van mijn handschrift, dan krijg je een beetje een idee hoe moeilijk ik en mijn leraren het hebben om mijn handschrift terug te lezen.


    Niet zo hele goede kwaliteit maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel niet ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik zal even een foto maken van mijn handschrift, dan krijg je een beetje een idee hoe moeilijk ik en mijn leraren het hebben om mijn handschrift terug te lezen.


    Niet zo hele goede kwaliteit maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel niet ;D

    Ik kan de foto niet zien. Wacht maar tot je mijn geschrift hebt gezien. Dat is verschrikkelijk.


    Ex astris, sciencia

    Ik denk dat ik er nog een droom doorheen gooi, want ik moet echt aan mijn woorden komen en ik ben eigenlijk al een heel eind klaar, dus ik hoop dat ik nog genoeg te schrijven heb om mijn verhaal af te maken.
    Weet iemand een leuke droom?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:51 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik snap dit niet zo goed. Op de site staat juli en augustus, maar ik dacht dat dit altijd in november was? Ah, wel, tot zo ver mijn deelname dan...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Ik snap dit niet zo goed. Op de site staat juli en augustus, maar ik dacht dat dit altijd in november was? Ah, wel, tot zo ver mijn deelname dan...


    Dit is Camp NaNoWriMo en is opgericht in 2011. De gewone NaNo is in November (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lancelot schreef:
    Ik snap dit niet zo goed. Op de site staat juli en augustus, maar ik dacht dat dit altijd in november was? Ah, wel, tot zo ver mijn deelname dan...

    Camp NaNoWriMo is in juni en Augustus, NaNoWriMo is in november


    Ex astris, sciencia

    Waarom doen die foto's het nou nooit meer na een paar minuten -.- Wacht even hoor even opnieuw

    Is wel in spiegelbeeld nu


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lilium schreef:
    Ik denk dat ik er nog een droom doorheen gooi, want ik moet echt aan mijn woorden komen en ik ben eigenlijk al een heel eind klaar, dus ik hoop dat ik nog genoeg te schrijven heb om mijn verhaal af te maken.
    Weet iemand een leuke droom?

    Moet het een leuke droom zijn? Want, ik ben goed met nachtmerries, maar niet met leuke dromen.
    Misschien kan ze over een dag van toen ze klein was dromen, zo een van die dagen dat je naar het park gaat of zoiets?


    Ex astris, sciencia