• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wauw.. Eindelijk iemand die blij is om me te zien XD}

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'De achterkant van de boot is trouwens ook het handigst om vanaf te springen, aangezien als je bij de voorkant eraf springt je direct onder de boot verdwijnt' Zeg ik plagend terwijl ik haar in haar zij por en vervolgens naar twee kleine kinderen kijk die over het dek rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Mijn voorkeur gaat toch uit naar de zijkanten, omdat je aan de achterkant in de motor wordt gezogen, lieve schat,'' grinnikte ik, en volgde zijn blik naar de rennende kinderen.
    Als de kinderen in de eerste klas zouden rennen en gillen.. Ik zuchtte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ofc, always. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dictionary schreef:
    (...)

    Illeana Sofia Moreno

    Ik glimlach en neem plaats op een bankje. 'Die mensen weten zelf niet hoe het is om zonder geld te leven of te moeten werken voor hun geld' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Ze vinden dat ze boven de rest staan, maar ik negeer ze gewoon.' Ik bekijk hem even rustig. Het is een knappe jongen met een vriendelijk en lief gezicht. 'Moet je veel werken of heb je soms ook vrij?' vraag ik.


    Alexander ''Alex'' || Bemaningslid/Ober

    'Dat gaat moeilijk als je aardig tegen ze moet doen' Zeg ik grijnzend, 'Ik heb eerlijk gezecht geen idee aangezien ik volgens mij toen ze het uitlegden of aan het slapen was of telaat was' Andwoord ik


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Alexander ''Alex'' || Bemaningslid/Ober

    'Dat gaat moeilijk als je aardig tegen ze moet doen' Zeg ik grijnzend, 'Ik heb eerlijk gezecht geen idee aangezien ik volgens mij toen ze het uitlegden of aan het slapen was of telaat was' Andwoord ik


    Illeana Sofia Moreno

    'Daar heb je gelijk in' zeg ik grijnzend terug. De wind speelt met mijn haren en laten een koud briesje achter. Ik trek mijn vestje iets dichter om me heen en glimlach. 'Misschien kunnen we een keer iets eten als je weet dat je vrij hebt' zeg ik met een glimlach en een blosje op mijn wangen. 'Ik ben verder alleen hier en ken ook niemand van mijn hut.'


    ~

    Aragog schreef:
    Elisàbeth
    ''Mijn voorkeur gaat toch uit naar de zijkanten, omdat je aan de achterkant in de motor wordt gezogen, lieve schat,'' grinnikte ik, en volgde zijn blik naar de rennende kinderen.
    Als de kinderen in de eerste klas zouden rennen en gillen.. Ik zuchtte even.


    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Hmm.. Tot zover mijn verstand van boten. Al ken ik de kapitein hier wel' Zeg ik grijnzend waarna ik de dek rondkijk en samen met haar naar de achterkant van de boot loop en ik daar tegen de reling aanleun.


    Don't be like the rest of them, darling

    [whoopsie.. Ben al een dag niet op de computer geweest.. Hoe slim.. Ik ga vaker reageren! SORRY]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dictionary schreef:
    (...)

    Illeana Sofia Moreno

    'Daar heb je gelijk in' zeg ik grijnzend terug. De wind speelt met mijn haren en laten een koud briesje achter. Ik trek mijn vestje iets dichter om me heen en glimlach. 'Misschien kunnen we een keer iets eten als je weet dat je vrij hebt' zeg ik met een glimlach en een blosje op mijn wangen. 'Ik ben verder alleen hier en ken ook niemand van mijn hut.'


    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid

    'Lijkt me leuk' Andwoord ik glimlachend waarna ik een jongen en een meisje naar de achterkant van de boot lopen, aan hun kleren alleen al kan ik zien dat ze hier niet horen en daarbij zag ik ze alletwee zitten bij een groepje mensen. 'Wat doen die hier?' Vroeg ik harop nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    'Ssshhtt' roep ik en leg mijn hand over zijn mond. Ik schrik van mezelf en kijk hem aan. 'Straks horen ze je en dan ben je je baan kwijt' zeg ik zacht. Ik haal rustig mijn hand weer van zijn mond en kijk hem blozend aan.


    ~

    [Zou iemand misschien Joan willen tegenkomen? Aangezien Europe nooit meer schrijft en mijn personage nog op het antwoord van die van haar wacht.]


    Fuck the government.

    Elisàbeth
    Ik pakte automatisch zijn hand vast.
    ''Ze zijn zo.. vrolijk hier,'' mompelde ik, en keek naar de blije, rondrennende en luid lachende mensen. Bij de eersteklassers hoorde je alleen af en toe gegiechel, maar verder moest je opletten dat je niet te snel of gehaast liep, dat soort dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xEvangeline schreef:
    [Zou iemand misschien Joan willen tegenkomen? Aangezien Europe nooit meer schrijft en mijn personage nog op het antwoord van die van haar wacht.]


    June (3e klas) of Rue (1e klas) kan wel praten (:

    June is ergens in een gang met een paar mensen aan het praten en Rue is ergens in een dinerzaal ofzo o.o

    (:


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Salim schreef:
    (...)

    June (3e klas) of Rue (1e klas) kan wel praten (:

    June is ergens in een gang met een paar mensen aan het praten en Rue is ergens in een dinerzaal ofzo o.o

    (:

    Rue tegenkomen lijkt me nogal moeilijk... -_- Ik laat haar June wel tegen het lijf lopen :)


    Fuck the government.

    Joanne Constance Miller

    Ik had mijn koffer in de kamer achtergelaten en besloot een wandeling te maken door het schip om de omgeving waar te nemen. Afwezig bekeek ik het plafond toen ik plotseling tegen iets of iemand aanbotste. Ik verloor mijn evenwicht en kwam op de grond terecht.
    'Het spijt me,' mompelde ik. 'Ik had beter op moeten letten.'


    Fuck the government.

    Dictionary schreef:
    Illeana Sofia Moreno

    'Ssshhtt' roep ik en leg mijn hand over zijn mond. Ik schrik van mezelf en kijk hem aan. 'Straks horen ze je en dan ben je je baan kwijt' zeg ik zacht. Ik haal rustig mijn hand weer van zijn mond en kijk hem blozend aan.


    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid/Ober

    'Ze kunnen me moeilijk ontslaan want we zitten op een boot en ten tweede volgens mij zijn ze hier meer uit vrije wil al zou ik niet weten waarom' Zei ik terwijl ik ze nakeek.


    Don't be like the rest of them, darling