• Njaa...
    Ben blijkbaar extreem overgevoelig tegenwoordig.
    Er zit dus zo een mega mooi jongen bij mij op school.
    En 'k weet z'n naam niet.
    Maar dat is dus al van de eerste week dat ik die zo helemaal..Echt adembenemend vind.
    En ja, 't probleem is dus dat die jongen veel omgaat met zijn vrienden en vriendinnen..
    En ja..
    Telkens is dat dus zo dat als ik die zo zie "lol maken" me die meisjes (ja die jongen gooit hun pull over en weer naar zijn vrienden om te spelen zeg maar)
    Dan breek ik gewoon.
    Ik ken geen enkele jongen.
    En die jongen is echt zo perfect hee.
    Allee ja, die heeft zo konijnetandjes ofzo, klein beetje maar..
    Ma al zijn mindere kantjes maken em juist zo perfect hee.
    Die gaat echt elk moment door mijn kop.
    Ma ik ben niet verlefd.
    Ik kan da gewoon nie meer zijn..
    Vraag mij nie waarom, ma ik kan da nie..
    Ma elke keer ik die met een van die meisjes zie omgaan, dan breek ik echt.
    Er vormt dan ne krop in mijn keel, mijn maag draait em om en tranen prikken dus echt achter mijn ogen.
    Ik weet echt niet wa gedaan..


    Moof

    dan ben je dus wel verliefd, verliefdheid kun je nou eenmaal niet tegenhouden.
    stap gewoon een keertje op 'm af, of ga eens bij die meisjes staan. kijken of hij ook met jou lol maakt.
    in ieder geval, maak contact met 'm, anders zal hij het nooit weten dat hij je er zoveel pijn mee doet.


    Life is hard and then we die

    Dat durf ik niet.
    Ik heb een sorrt van angst.
    Al sinds ik klein was werd ik afgewezen door iedereen die ik ontmoette.
    Daardoor heb ik een soort angst ontwikkeld.
    Ik durf geen nieuwe mensen ontmoeten.
    En zeker geen jongens..


    Moof

    Dat heb ik ook. Ik heb ook niks met jongens, sterker nog, ik háát ze. Wat je kan doen, is bijv. een vriendin op hem afsturen. Of eens 'per ongeluk' tegen hem opbotsen ofzo. Oogcontact kan ook al veel helpen. Sterkte.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.