• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy = Raven (x)


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 17:41 ]


    Justin Drew Bieber

    Mag ik een meisje?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Zou ik een jongen mogen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Benzema schreef:
    Mag ik een meisje?

    Dat mag!

    Urie schreef:
    Zou ik een jongen mogen?

    Ja dat mag ook!


    Justin Drew Bieber

    Ik reserveer btw een jongen!


    Justin Drew Bieber

    Mag ik een meisje?


    Tell me about it, stud.

    Milicevic schreef:
    Mag ik een meisje?


    Tuurlijk!


    Justin Drew Bieber

    Ik wil trouwens ook wel een meisje doen als jullie dat allemaal niet erg vinden!


    Justin Drew Bieber

    Haal mijn reservering maar weg.. :(

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 21:34 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?

    Ja dat is prima!


    Justin Drew Bieber

    Mag ik er ook nog een jongen bij of?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Mag ik er ook nog een jongen bij of?

    Aangezien er nog niet veel aanmeldingen zijn, mag dat.


    Justin Drew Bieber

    Lukt het jullie al een beetje met personages schrijven?


    Justin Drew Bieber

    Zou ik ook nog mee mogen doen, ben nieuw, dus dit word mijn eerste, maar het lijkt me zo leuk:) Mij maakt het niet uit of het een meisje/jongen word.


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Zou ik ook nog mee mogen doen, ben nieuw, dus dit word mijn eerste, maar het lijkt me zo leuk:) Mij maakt het niet uit of het een meisje/jongen word.

    Ja ik vind het helemaal prima . Je mag zelf weten of je een jongen of meisje kiest. Het is nu toch gelijk!


    Justin Drew Bieber

    - Volledige naam/roepnaam
    Valencia "Val" Soraya Amrani.
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    18. (07/09/1995)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    Melanie Iglesias


    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    Spaans/Marokkaans.
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    Modemanagement.
    - Innerlijk
    Val kan een typisch meisje-meisje zijn maar op hetzelfde moment is ze ook gewoon "one of the guys". Ze houd van make-up, shoppen en dat soort dingen en je ziet haar altijd rondlopen met de laatste trends. Maar begin over de voetbalwedstrijd van de dag ervoor en ze praat gemakkelijk mee. Ook vind ze het veel leuker om met de jongens om te gaan, aangezien dat volgens haar veel minder drama is. Val is niet het meisje dat vaak voor de drama zal zorgen. Meestal zal ze zich er buiten houden en gewoon van een afstandje meegenieten. Doet ze echter wel mee, dan kan je er vanuit gaan dat ze er alles aan zal doen om haar zin te krijgen. Val is erg doelgericht en heeft vanaf jongs af aan geleerd dat ze nooit zomaar moet opgeven als ze iets wil. Hierdoor komt ze wel wat egoïstisch over soms, maar volgens zichzelf weet ze gewoon wat ze wil. Val is een meisje dat er niks om geeft wat andere mensen van haar vinden. Als ze haar niet mogen zal ze er niet wakker van liggen. Dat is hun eigen probleem. Val heeft een talent om vrienden te maken en kan ze ook gemakkelijk te vriend houden. Voor Val is het leven een groot feest, dus heel vies van dingen als alcohol, drugs, sigaretten, one night stands en uitgaan is ze niet. Tot slot houdt ze zeker van een potje flirten en met haar charmes kan ze vele jongens om haar vinger winden.
    - Uiterlijk
    Val heeft een mooi lichaam waar ze ook zeker haar best op doet. Ze is slank gebouwd en heeft mooie, volle curves. Ze heeft ook lange, slanke benen waar ze elke ochtend voor gaat hardlopen. Op de middelbare school was het ook een van de dingen waar ze bekend om stond. Je ziet haar daarom ook vaak in shorts, rokjes en jurkjes rondlopen. Haar benen zijn namelijk echt haar trots. Ondanks haar lange benen is het meisje maar 1.68 lang, al maakt ze daar niet een heel groot probleem van. Val heeft een volle bos donkere lokken die altijd met een slag over haar rug hangen. Ze houdt er niet van om haar haar in een staart te hebben, ze doet het daarom ook alleen met sporten of op luie dagen een slordige knot. Val heeft lichtbruine ogen met hier een daar grijze stipjes. Deze laat ze altijd mooi uitkomen door een volle laag mascara op haar wimpers te doen en een streep oogpotlood onder haar oog. Soms wil ze wel eens wat eyeliner boven doen. Val heeft een paar piercings. Ze heeft in elk oor drie gaatjes, een navelpiercing, een dubbele piercing op haar heupen en ze heeft nog een gaatje van haar lippiercing, al doet ze die nooit meer in. Ook heeft ze een paar tattoo's. Haar eerste tattoo was een klein kruis op haar pols, voor haar overleden broer. Deze staat op haar ribben, als teken dat ze nooit op moet geven. Deze heeft ze ooit in een wilde bui laten zetten. Tot slot heeft ze twee kleine hartjes op haar pols staan, voor haar ouders.
    - Geschiedenis
    Val is het vierde kind van Nasr Amrani en Alina Martínez. Val groeide op in een rijk, maar vooral groot gezin. Ze had haar ouders, een broer die 5 jaar ouder was, tweelingbroers die 2 jaar ouder waren, een zusje die 4 jaar jonger is en nog twee tweelingzusjes van 8 jaar jonger. Ondanks de vele mensen is er nooit een geld tekort geweest. Maar dat was ook niet heel vreemd. Nasr is een autoverkoper die met zijn praatjes gemakkelijk vele auto's kon verkopen en Alina heeft een kledingmerk dat miljoenen waard is. Het gezin heeft in Barcelona gewoond tot Val 4 was en is daarna verhuisd naar Madrid. Toen Val 12 was hebben ze nog 3 jaar op Ibiza gewoond. Toen keerden ze weer terug naar Madrid, waar Val nu met haar ouders en jongere zusjes in een grote villa woont. Val heeft het nooit echt slecht gehad. Je kan eigenlijk zeggen dat haar leven maar een echt dieptepunt had. Dat was namelijk de dood van de tweelingbroer Diego toen Val 14 was. Val had het hier wel een jaar erg moeilijk mee, aangezien familie alles is in huize Amrani. Val heeft besloten de studie modemanagement te doen zodat ze later het merk van haar moeder kan overnemen.



    - Volledige naam/roepnaam
    Lucas Cyro da Silva
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    20. (21/08/1993)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    Nick Bateman


    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    Braziliaans.
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    Hotelmanagement.
    - Innerlijk
    Lucas is een zorgeloze jongen die echt geniet van het leven, aangezien hij dondersgoed weet dat het de volgende dag zo over kan zijn. Lucas is ook niet het type dat snel een probleem van iets maakt. Zolang hij gewoon zijn leven kan leiden zoals hij wil vind hij alles best. Lucas is een jongen die met gemak iedereen te vriend houd. Door zijn chille gedrag en sarcastische opmerkingen is hij vrij makkelijk in de omgang en een goede vriend. Daarom is het ook moeilijk voor te stellen dat hij een andere kant heeft. Een meer "duistere" kant. Deze zal je hier vaak zien als je aan zijn vrienden komt, maar in Brazilië is het het karakter waarvan de meeste mensen hem herkennen. Bij zijn familie en vrienden is het nog steeds de vrolijke jongen. Maar Lucas kan ook heel agressief worden als het nodig is. Als hij iets nodig heeft is het voor hem namelijk geen probleem om je pijn te doen, als dat betekent dat hij het zal krijgen. Ook zal hij regelmatig een gemene opmerking naar je hoofd slingeren, vooral als hij je echt niet mag. Dit karakter is rond zijn 10e ontstaan, aangezien hij vond dat je zo moest zijn om in de buurt daar te passen. Om eerlijk te zijn heeft het hem wel gered. Veel mensen zijn bang voor hem en blijven uit zijn buurt of zijn in elk geval voorzichtig. Lucas is vrij schaamteloos en doet vele dingen die andere mensen als dom beschrijven. Tot slot is het een echte durfal en het is dus geen wonder dat hij vaak blauwe plekken heeft of een kneuzing hier en daar.
    - Uiterlijk
    Lucas ziet er niet verkeerd uit, maar daar doet hij ook zijn best wel voor. Hij is zo'n 1.89 lang en heeft een gespierde bouw. Dit laat hem vaak vrij intimiderend overkomen op het eerste gezicht. Lucas is gebruind en heeft altijd nog een extra tintje van de zon. Zijn haar zit meestal goed in model, behalve als het regent natuurlijk. Verder heeft Lucas zijn armen vol staan met tattoo's, sleeves dus.
    - Geschiedenis
    Lucas is het eerste kind van Dorothea Lopez-Rodriquez en David da Silva. Lucas heeft nog een broertje die 5 jaar jonger is en twee zusjes die beide 10 jaar jonger zijn. Lucas' geschiedenis is alles behalve rooskleurig. Zijn vader is vaak weg voor werk en als hij thuis is is hij vaak dronken en agressief. Hier is ook de agressie in Lucas uit voortgekomen. Het gezin is niet heel arm, maar zeker ook niet rijk. David is de enige die geld verdiend en met een gezin van 6 is dat best krap. Lucas wou vooral zijn moeder helpen, want hij zag hoe slecht het ging met haar. Ze begon zichzelf te verwaarlozen om goed voor de kinderen te kunnen zorgen. Lucas kon dit niet aanzien en ging op zoek naar een snelle manier om geld te verdienen. Zo kwam hij in het wereldje van drugs terecht. Hij dealt al sinds zijn 15e en is in de steegjes van de Braziliaanse achterbuurt een bekende naam. Zijn ouders zijn erachter gekomen maar doen niks, aangezien ze het geld hard nodig hebben. Lucas heeft een beetje moeite zijn diploma gehaald en weet dat hij moet studeren om het beter te krijgen. Met het dealen heeft hij erg veel verdiend en door te sparen heeft hij genoeg voor een studie.
    - Extra
    /

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 16:28 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable