• Hoi =3
    Ik was vandaag dus op zo'n feest, en er was disco enzo. Dus er werd muziek enzo gedraaid, en ik vroeg aan de dj of hij cd's van TH had en of hij die wilde draaien. Maar het werd maar niet gedraaid, dus ik ging er met mijn vriendin [die geen th fan is] nog een keer naar toe, en toen ging het weer niet. Voor de derde keer gingen we er naar toe, en gingen we wat dansen op andere muziek. Opeens hoorde ik de tonen van Totgeliebt, wat later Love is Dead bleek te zijn. Dus ik ging meezingen, en echt íedereen, maar ook íedereen ging de zaaal uit ¬¬' Ik dacht whattefuck, dus die dj doet meteen op andere muziek.



    ok

    Arme Madena. ;3


    -

    Arme Madena. ;3

    Ja, en iedereen lachte me uit omdat ze wisten dat ik th fan was ¬¬'
    Maar th muziek is nou ook niet echt voor de disco ofzo .;3


    ok

    Lullig

    (maar eerlijk gezegd vind ik TH niet echt iets voor een disco, maarja om dan met z'n allen weg te lopen is erg flauw)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zal blijven ;)


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    Ja, en iedereen lachte me uit omdat ze wisten dat ik th fan was ¬¬'
    Maar th muziek is nou ook niet echt voor de disco ofzo .;3


    Haha. [=
    Moest je me bellen! Je hebt mn nummer toch!
    En inderdaad, meer dat dancemuziek en dat electronicpop enzo (bijv. Lady gaga)


    -

    :( ik zie al helemaal voor me hoe dat is gegaan..hoor je eerst bijv Rihanna remix en dan opeens We die when love is dead..its killing me(mensen in de disco) WTF!? :8 *stoppen direct met dansen* kijken de dj heel vies aan, en dan kijken ze naar jou en wijzen ze naar je en lopen ze al lachend naar buiten..


    It's heavy but you are not the only one

    Maar ik was er niet bij dus ik kan t niet weten (het is slechts een voorbeeld he, hoe het zal kunnen gaan)


    It's heavy but you are not the only one

    :( ik zie al helemaal voor me hoe dat is gegaan..hoor je eerst bijv Rihanna remix en dan opeens We die when love is dead..its killing me(mensen in de disco) WTF!? :8 *stoppen direct met dansen* kijken de dj heel vies aan, en dan kijken ze naar jou en wijzen ze naar je en lopen ze al lachend naar buiten..


    Nou, het was eerder zo gegaan. Er ging een liedje van Lil Wayne ofzo, Lollipop. Dus die wijven gaan helemaal tekeer enzo ¬¬' En opeens hoor je zo: 'I hold you letter in my frozen hand, the last line was long...' Ik zong zo mee, en mijn vriendinnen kijken mij zo aan, me zusje zong gelukkig ook mee.x] Maar toen ging iedereen weg, en kekek ze míj aan, en lachten ze me uit. En toen gingen mijn vriendinnen naar de dj, die me ook uitlachte ¬¬' Zo van. 'Ja, maar jij wilde dit liedje toch?' en toen werd er een ander nummer gedraaid.


    ok

    :( ik zie al helemaal voor me hoe dat is gegaan..hoor je eerst bijv Rihanna remix en dan opeens We die when love is dead..its killing me(mensen in de disco) WTF!? :8 *stoppen direct met dansen* kijken de dj heel vies aan, en dan kijken ze naar jou en wijzen ze naar je en lopen ze al lachend naar buiten..


    Nou, het was eerder zo gegaan. Er ging een liedje van Lil Wayne ofzo, Lollipop. Dus die wijven gaan helemaal tekeer enzo ¬¬' En opeens hoor je zo: 'I hold you letter in my frozen hand, the last line was long...' Ik zong zo mee, en mijn vriendinnen kijken mij zo aan, me zusje zong gelukkig ook mee.x] Maar toen ging iedereen weg, en kekek ze míj aan, en lachten ze me uit. En toen gingen mijn vriendinnen naar de dj, die me ook uitlachte ¬¬' Zo van. 'Ja, maar jij wilde dit liedje toch?' en toen werd er een ander nummer gedraaid.


    ok

    Ik haat het als ik THmuziek hoor. Ik weet gewoon dat iedereen dan mij de schuld er van ga geven.
    Ik ren altijd weg dan.

    dat is ziekelijk ¬¬'

    Serieus,waarom gaan ze er dan uit?Ach zielige levenloze doellose kutkinderen >.<


    Lalalalalalalala.

    Dat berichtje van mij was slechts een voorbeeld he zoals het zou kunnen gaan.


    It's heavy but you are not the only one

    Erruùùg!

    da's pas erg , waarom haat iedereen th?
    ze zijn nochtals heel goed
    en ze zijn dan nog ook heel lekker , wat wil een mens nog meer??
    ze zijn gewoon jaloers op th's succes

    ik lieft th(H)(H)


    i'm eating gummybears