• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.



    Rollen
    Ik heb zowel meiden als jongens nodig voor dit RPG. daemons gelieve kleinere dieren zoals een kat, hond, rat, fret etc. liever geen paarden ofzo, die zijn wat te groot. Je speelt voor zowel je personage als je daemon!


    Personage:
    Uiterlijk + Foto:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Karakter:
    extra: (Vertel wat extra over personage)

    Daemon:
    Uiterlijk + Foto:
    Volledige naam:
    Geslacht:


    Personages:
    Mannelijk:
    1.Bluehope met Jasper christian Chambers
    2.Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    3.Paddo met Nathan Cross
    4.
    5.
    Vrouwelijk:
    1. Rider met Jadine Evelyn Algera
    2. Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    3. Feline met Emily Avelina Sinclair
    4. Emrys met Yael Pendragon
    5. Theep met Helle Luz Burtot


    Part 1

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:03 ]

    Kijk maar uit, hij ziet er misschien schattig uit, maar het is een duiveltje (zie zijn naam)


    Happy Birthday my Potter!

    Ghehhe ja weet ik maar hij ziet er nog steeds schattig uit :'D


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    The Golden Compas Right? Love that movie :3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Zou ik nog een meisje mogen? Dan heb ik er van beidde een. En het liefs ook nog een jongen

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:18 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oeehh trouwens BlueHope jij hebt weer Logan lerman o__o niet eerlijk hij is zo knap ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lol, Ik vond het zo jammer dat dat horse topic toen dood ging, daar was hij ook al zo leuk^^ En please zeg Sav, of savster, of Vany Aangzien dat mij bijnaam is....... anyway. BlueHope klinkt zo.. officieel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Haha ja dat vind ik ook !! Ik vond hem echt heel leuk :'c
    Maarjaa is goed hoor dan ga ik jou vanaf nuuu Vany noemen <3 Noem mij ook maar geen MoccaSins trouwens dat klinkt zo afstandelijk ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    WillNotLearn schreef:
    The Golden Compas Right? Love that movie :3

    Mag ik 2 jongens reserveren?


    Georgieeeeee


    Happy Birthday my Potter!

    Ik twijfel zo erg of ik dit zal doen. ><

    MoccaSins -> Pineapples


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Kunnen de daemons trouwens gewoon normaal praten?


    26 - 02 - '16

    Ooh, ik zou echt graag mee willen doen, maar ik heb nog nooit een RPG gedaan en ik snap er helemaal niets van...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    ik wil wel een mannelijke aanmaken
    maar is het erg dat ik de 20e een weekje op vakantie ga?? kan miss wel wat op men tel schrijven enzo...maar weet niet cker of ik men laptop meeneem vandaar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okay, weet je wat, ik ga het gewoon proberen... Zou ik een meisje mogen??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling