• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.



    Rollen
    Ik heb zowel meiden als jongens nodig voor dit RPG. daemons gelieve kleinere dieren zoals een kat, hond, rat, fret etc. liever geen paarden ofzo, die zijn wat te groot. Je speelt voor zowel je personage als je daemon!


    Personage:
    Uiterlijk + Foto:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Karakter:
    extra: (Vertel wat extra over personage)

    Daemon:
    Uiterlijk + Foto:
    Volledige naam:
    Geslacht:


    Personages:
    Mannelijk:
    1.Bluehope met Jasper christian Chambers
    2.Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    3.Paddo met Nathan Cross
    4.
    5.
    Vrouwelijk:
    1. Rider met Jadine Evelyn Algera
    2. Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    3. Feline met Emily Avelina Sinclair
    4. Emrys met Yael Pendragon
    5. Theep met Helle Luz Burtot


    Part 1

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:03 ]

    Hey, ik zie dat we nog maar drie jongens nodig hebben ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Kan ik nog mee doen? :) Zo ja dan vul ik zometeen me rol acuut in :D
    Zo ie zo een jongen dan :P

    Ja natuurlijk! ik heb nog drie mannelijke personages nodig! =D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 23:00 ]

    Personage:
    Uiterlijk + Foto:



    Volledige naam: Nathan Cross
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter:

    Nathan is een jongen die eerlijk zegt wat die vind, hij doet zelfs ook alles wat die wilt waardoor die vaak in de problemen komt.
    Soms zeggen mensen zelfs dat die een gespleten persoonlijkheid heeft omdat die de ene keer fel uit de hoek kan komen waarna die een moment later weer poes lief is.
    ~Rest komt in RPG~

    extra:
    Nathan draagt altijd een ring, waar hij kleine dingetjes in kan verstoppen



    Daemon:
    Uiterlijk + Foto:
    ~Is niet volledige groote, Kyra is net geen baby panter meer een groeit net zoals Nathan groeit~


    Volledige naam: Kyra
    Geslacht: Vrouwlijk

    Ik wil beginnen !!! ^^ <3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [vanaf vandaag/vanavond reageer ik weinig, want ik ga morgen op vakantie]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wanneer gaan we beginnen?! :D Net zoals Pineapples wil ik ook beginnen!! :D xD

    ^^


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Morgen middag maak ik het RPG- topic aan! =D

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:13 ]

    Captivity schreef:
    Morgen middag maak ik het RPG- topic aan! =D


    Jeeej ^^ Wel jammer dat er nog steeds twee jongens missen


    Happy Birthday my Potter!

    --

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kunnem we rond 2 uur beginnen anders ??


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alsjeblieft niet om twee uur dan moet ik in de stad rond gaan dansen dus dan ben ik er niet D;


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kunnenwe anders niet beter rond de na middag dan ?? Dan zijn de meeste er wel denk ik


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hoe laat beginnen we eigenlijk met de RPG??? :/ we zouden vanmiddag beginnen toch? haha xD