• Ik zag deze foto op weheartit, is dit nu mooi tegenwoordig? Of ligt dat gewoon aan mij dat ik persoonlijk zo'n magere meisjes echt minder mooi vind..
    http://weheartit.com/entry/34687529

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:55 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ze's niet veel magerder dan ik ben (: Maar, om dat nu meteen 'lelijk' te noemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze heeft mooi haar! Maar hmm, nee. Ik vind het niet zo mooi. Ze is gewoon veel te dun en het ziet er best ongezond uit! Dus nee, die mag wel wat meer pinda's gaan eten. (:

    Ik vind het lelijk, om eerlijk te zijn..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het ook niet mooi en geen bijzondere foto..


    You are beautiful, you are love.

    Hum. Dus ineens is 't wel normaal om magere mensen lelijk te noemen, terwijl dit bij dikkere mensen echt een no-go is :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    Hum. Dus ineens is 't wel normaal om magere mensen lelijk te noemen, terwijl dit bij dikkere mensen echt een no-go is :W


    Hypocriet, right? Als je een iets gezetter persoon lelijk vindt, dan krijg je meteen een berg commentaar over je heen, maar een dun persoon, geen probleem.


    Olive

    Jaqen schreef:
    Hum. Dus ineens is 't wel normaal om magere mensen lelijk te noemen, terwijl dit bij dikkere mensen echt een no-go is :W

    Ik zou het niet lelijk noemen. Ze heeft wel een mooi figuur, maar als ik zie hoe dun haar arm is vind ik dat eerder zorgwekkend dan lelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Hell yeah, hello future wife :9~


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cydonia schreef:
    (...)
    Ik zou het niet lelijk noemen. Ze heeft wel een mooi figuur, maar als ik zie hoe dun haar arm is vind ik dat eerder zorgwekkend dan lelijk.


    Die linkerarm (voor haar dan) vindt ik er eigenlijk nog niet zo heel erg mega slecht uitzien ofseu. En dr rechter arm, tja het zou me niets verbazen als die wat raarder lijkt door hoe de foto genomen is, zoals al was gezegt eerder ergens in dit topic.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind alleen haar armen heel dun,voor derest kan ik het niet oordelen,want je ziet niet veel.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Meh, ik vind het niet lelijk, maar ik vind het een beetje creepy.


    SLOAN.

    Jaqen schreef:
    Hum. Dus ineens is 't wel normaal om magere mensen lelijk te noemen, terwijl dit bij dikkere mensen echt een no-go is :W

    Ik vind het niet lelijk, maar ook niet mooi. Het ziet er gewoon niet zo gezond uit. (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Jaqen schreef:
    Hum. Dus ineens is 't wel normaal om magere mensen lelijk te noemen, terwijl dit bij dikkere mensen echt een no-go is :W

    Pressies, daarbij is dit geen goede foto om goed te kunnen zien of ze dun of dik is. Maar wat ik kan zien, vind ik haar niet zo heel dun. Haar arme lijken best dun maar ik heb erger gezien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind haar te dun.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze is iets dunner als ik ben maar ik vind het niet mooi.
    Ik heb soms ook foto's van mezelf dat ik echt denk; wow... dunne armen
    Maar het is ook niet echt een duidelijke foto.