• Ik zag deze foto op weheartit, is dit nu mooi tegenwoordig? Of ligt dat gewoon aan mij dat ik persoonlijk zo'n magere meisjes echt minder mooi vind..
    http://weheartit.com/entry/34687529

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:55 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Uneventful schreef:
    I like her hair... Verder maak ik me zorgen om haar gezondheid.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind het persoonlijk té dun. En dat vind ik dus echt niet mooi ;x


    The walking dead <'3

    Rizzo schreef:
    (...)

    Die linkerarm (voor haar dan) vindt ik er eigenlijk nog niet zo heel erg mega slecht uitzien ofseu. En dr rechter arm, tja het zou me niets verbazen als die wat raarder lijkt door hoe de foto genomen is, zoals al was gezegt eerder ergens in dit topic.


    Kan zijn, ja.


    You are beautiful, you are love.

    Is het erg als ik niet zie wat er zo dun zou moeten zijn aan haar? Oké, ze is dun, maar toch niet zo zorgwekkend? Ik bedoel, ik vind haar er vrij 'normaal' uitzien. Nog wel mooi.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:42 ]


    comfort in c h a o s

    Ben ik de enigste die dit wel mooi vind? (cat)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    CyberLord schreef:
    Zij is echt lelijk. Ze is een stokje. Als ik haar arm zou vastpakken zou ik bang zijn dat ik haar bot breek. Nee dankje, geef mij maar gewoon natuurlijk, want dat kan echt niet natuurlijk zijn. Bah!


    Waarom zou dat niet 'natuurlijk' kunnen zijn? No offense, maar dat vind ik nogal een snel gemaakte conclusie. Zelf ben ik ook gewoon van nature vrij drun en fragile gebouwd en dan meteen sommige mensen die het ongelooflijk gaan overdrijven en vooroordelen hebben...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind het niet mooi meer als iemand zó dun is.


    The universal language of art.

    Uneventful schreef:
    I like her hair... Verder maak ik me zorgen om haar gezondheid.


    What's so bad about being different?

    Negligible schreef:
    Ik vind niet dat je echt kunt uitmaken hoe dun ze is. Haar arm lijkt heel erg dun, maar dat kan ook gewoon aan de foto liggen. En zoals Rizzo zegt, ik vind dunne mensen wel mooi


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    CyberLord schreef:
    Zij is echt lelijk. Ze is een stokje. Als ik haar arm zou vastpakken zou ik bang zijn dat ik haar bot breek. Nee dankje, geef mij maar gewoon natuurlijk, want dat kan echt niet natuurlijk zijn. Bah!


    Het is natuurlijk als je dun bent. Dikke mensen zijn juist niet natuurlijk, die proppen zich vol met allemaal voedsel.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    (...)

    Het is natuurlijk als je dun bent. Dikke mensen zijn juist niet natuurlijk, die proppen zich vol met allemaal voedsel.

    Nee, zo bedoelde ik het niet. Zo dun ben je niet normaliteir. Kan natuurlijk wel dat zeg ik niet, maar geef mij dan maar iets dikker en normaal uitziender hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    I like her hair... Verder maak ik me zorgen om haar gezondheid.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik vind haar mooi als ze wat dikker was geweest.
    nu vind ik haar echt eng dun


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    Ik zeg niet dat ik het prachtig vind, maar lelijk kan ik het niet noemen. Ik zie geen ribben of andere botten die overduidelijk uitsteken, dus het is nou niet zo dat ik walg van die foto. Dit is gewoon haar bouw, denk ik. De één is van nature dun en de ander wat gezetter. Ik vind het erg onaardig om te zeggen dat ze lelijk is omdat ze gewoon dunner is dan de meeste meisjes.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:22 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind dit niet mooi, behalve haar huidskleur, haar en outfit (:


    Pain is weakness leaving the body.