• Ik zag deze foto op weheartit, is dit nu mooi tegenwoordig? Of ligt dat gewoon aan mij dat ik persoonlijk zo'n magere meisjes echt minder mooi vind..
    http://weheartit.com/entry/34687529

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:55 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik zou zeggen van niet, als ik het zelf niet was. Ik ben óòk zo dun. Ik heb allesbehalve anorexia, thuisfront kan het bewijzen, maar ik blijf continue 58 kilo wegen. Dusja, ik vindt het wel mooi c:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bieberhearts schreef:
    Ik vind het niet mooi meer als iemand zó dun is.


    Pretty is just a pretty word.

    Ze is best mager, en ik vind het niet mooi. Maar zo vinden veel mensen dikke of molligere meisjes niet mooi, terwijl ik dat juist wel mooi vind.


    Save me from myself.

    Ik vind het eigenlijk wel meevallen dat ze dun is.

    Het valt toch wel mee hoe dun ze is? Toen ik de foto zag en het bericht nog niet gelezen had dat ik bijna dat je het over het haar had lol


    As travars

    thoughtful schreef:
    (...)

    Het is natuurlijk als je dun bent. Dikke mensen zijn juist niet natuurlijk, die proppen zich vol met allemaal voedsel.

    Dat is niet waar, ik ken dikke mensen die bijna niets eten. Mensen kunnen van nature ook dik zijn.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    CONCERN schreef:
    Ik vind het persoonlijk té dun. En dat vind ik dus echt niet mooi ;x


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind het wel mooi, maar ik kan gezettere meisjes net zo mooi vinden.


    Tell me about it, stud.

    Rizzo schreef:
    Ondanks de reacties hierboven die het niet mooi vinden, ikzelf vindt het wel mooi. Dunno why maar dunne mensen vindt ik persoonlijk mooier dan wat gezette of zelfs dikke mensen.
    (no offens, en btw zelf ben ik ook niet zo dun hoor, echt niet!)


    En dit is nou precies waarom 'iedereen' dun wilt zijn. Omdat andere mensen dunner zijn dan zij zijn en omdat de maatschappij dat mooier vindt. We weten niet waarom dat meisje op die foto dun is, ik vind de foto zelf sowieso vanuit een rare hoek gemaakt, maar er zijn genoeg mensen die uit zichzelf dun zijn. Als ik kijk naar mijn zusje, die eet twee keer zoveel als ik doe, maar ze pas twee keer in mij. Ik ben zelf dus ook echt niet dun, maar ik ben wel blij met mijn lichaam, en ik heb nooit kunnen snappen waarom we allemaal zo graag dun moeten zijn, voor mij gaat het erom dat je vrolijk en blij bent met wie je bent!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dat vind ik ook niet mooi..


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh god neen. Dat is echt té mager. Moet je die armpjes zien!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.