• Ik wil graag een nieuwe mobiel kopen, maar ik weet niet welke ik moet kopen. Er zitten een paar eisen aan, waaraan hij moet voldoen:
    - Er moet w'app op zitten (Dus internet/wifi)
    - Het moet een touchscreen zijn.
    De samsung galaxy gio lijkt me sowieso goed, want die hebben 2 vriendinnen, maar hebben jullie nog suggesties? En welke mobiel heb jij?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:45 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb dezelfde ijzen! + niet te duur like 300 euro en alles.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb zelf ook een samsung galaxy gio en die is zeker aan te raden :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb de Samsung Galaxy Y (Whatssapp moet je gewoon bij google play downloaden). Fijne mobiel en niet te duur :3.


    Shoganai i ne~

    Ik heb een Samsung Galaxy Txt en ik vind die echt fijn - heb hem nog maar een weekje, maar oké. Hij heeft toetsenbord, en het scherm is touch. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb de Samsung galaxy ace 2. Hij voldoet aan jouw eisen, hij is wel een beetje prijzig. Maar ik vind hem het geld zeker waard!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb een HTC ChaCha, maar die is naar de reparateur. Hij heeft touchscreen en een QWERTY-toetsenbord. Heeft wifi en er kan dus Whatsapp op.
    Ik heb nu als 'vervanger' een Nokia Lumia. Die heeft ook touchscreen en wifi dus ook Whatsapp.
    Ik weet alleen niet hoe duur ze zijn, maar ze zijn beide heel erg fijn (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga ze allemaal even opzoeken. HAHA :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb een BB bold 9780. Mijn pa heeft de Samsung Galaxy S2 en mijn moeder de S3. Beiden zijn ze heel tevreden.


    To infinity and beyond •

    Feline schreef:
    Ik heb zelf ook een samsung galaxy gio en die is zeker aan te raden :3


    Ik heb ook de Gio, maar tussen alle samsungs zit weinig verschil


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Iphone zoiezo.


    ailoveejoee.

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace. Ik vind hem echt super fijn en hij is ook nog betaalbaar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb een nokia uit het jaar 0
    Maar om eerlijk te zijn ben ik er best tevreden mee
    Hij doet wat ie doen moet, gaat niet snel leeg en is onverwoestbaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one