• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Stuttgart of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Stuttgart
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Stuttgart
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mijn topics & zoveel hadden wij niet samen gepost. Dat was niet eens 1 pagina vol;) Mja dan haal je die regel er toch uit?]


    ~

    [Mijn topics+ wat is Jaysons laatste reactie?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Mijn topics+ wat is Jaysons laatste reactie?]


    [Zal even voor je kijken:) Hoe is het daar op vakantie]:Y)


    ~

    Jayson Nathan Carlson

    Ik geef haar een baco en glimlach. 'Woon je hier dicht bij?' vraag ik en bekijk haar. Ze had een mooi gezicht en haar honing blonde lokken maakten het af. 'Ik woon hier zelf best dicht bij, dus kon mooi op de fiets heen.' Ik neem een slok van mijn drinken en kijk eventjes rond. Volgens mij was iedereen er nog. Ik wend me weer tot het meisje. 'Heb je ook nog met anderen gepraat vanavond of niet?'


    ~

    >Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    >Mijn topics.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Darling, daar had ik al op gereageerd :p en ja, het is hier echt super. Het weer is nu echt mooi]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [waar ben je op vakanti?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stiles schreef:
    [Darling, daar had ik al op gereageerd :p en ja, het is hier echt super. Het weer is nu echt mooi]


    [Hmm niet goed gekeken dusxD]


    ~

    [Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alessandra
    Jayson geef me mijn drankje. 'Woon je hier dicht bij? Ik woon hier zelf best dicht bij, dus kon mooi op de fiets heen.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Een kwartiertje met de auto ongeveer,' antwoord ik.
    'Heb je ook nog met anderen gepraat vanavond of niet?'
    Ik haal weer mijn schouders op. 'Nog niet heel erg, jij dan?'


    Jayson Nathan Carlson

    Ik glimlach. 'Maar je hebt nu drank op, dus dan mag je niet meer rijden.' Ik neem een slok van mijn drankje en kijk haar weer aan. 'Ik heb verder ook niet echt met de anderen gepraat' zeg ik. 'Ik kwam al later binnen en toen ik naar de bar liep ben ik per ongeluk tegen jou opgelopen.' Ik kijk even de steeds rustiger wordende ruimte rond. 'Ga je mee doen met de crew?' vraag ik .


    ~

    Frey zei op 12 aug 2012 - 1:16:

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Bewijs het maar," fluistert hij tegen mijn lippen aan voordat hij mij weer kust en even op mijn lip bijt, waardoor ik zacht huiver. Hij knipoogde even voor hij weer langs mijn kaaklijn kust naar mijn hals en daar af en toe nog een speels likje geef, waardoor ik weer huiver en me dichter tegen hem aan druk. Ik laat ons omrollen zodat hij boven mij ligt en streel zijn lichaam terwijl ik hem weer kus, ongecontroleerd. Ik laat mijn handen naar beneden strelen richting zijn broekrand en begin aan zijn knoop te frunniken, maar ik krijg het niet los en begin zacht te grommen tegen Darryll zijn lippen.


    Darryll Wade
    Alleshia rolt ons om zodat ik boven op haar lig voor ze me weer begint te kussen. Ik lach zachtjes als ze gromt tegen mijn lippen. "Als je zo haastig doet, krijg je het nooit open" zeg ik zacht en geamuseerd, Als demontstratie laat ik mijn handen zacht en langzaam naar haar rug gaan waar ik met een beweging haar BH los maak. "Heb je haast ofzo?" Ik grijns even. "De laatste keer dat ik keek hadden we nog alle tijd..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alessandra.

    Ik haal mijn schouders op bij zijn opmerking. 'Ik ben toch met de taxi gekomen dus dat maakt niet uit'. Ik drink mijn baco verder op en merk dat de alcohol zijn werk begint te doen.
    Jayson vraagt of ik bij de crew ga.
    'Hmm, ik denk het wel maar ik weet het nog niet zeker,' antwoord ik nochalant. 'Jij dan?'

    [Ik ben in Zeeland (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    "Als je zo haastig doet, krijg je het nooit open," zegt hij met een zachte en geamuseerde stem. Als demontstratie laat hij zijn handen zacht en langzaam naar mijn rug gaan waar hij met een beweging mijn BH los maakt. Ik grijns even als deze ook op de grond valt en ril nog aangenaam door zijn zachte, bijna plagerige aanrakingen. "Heb je haast ofzo?" Hij grijnst even. "De laatste keer dat ik keek hadden we nog alle tijd..."
    Zwoel beet ik op mijn onderlip terwijl ik hem aankeek en mijn handen zijn gespierde bovenarmen liet strelen. "Ik wil niet dat iemand ons nog gaat storen," verklaar ik met een zachte fluisterstem en kus zijn kaak even waarna ik afdwaal naar zijn sleutelbeenen borstkas. Dit keer laat ik mijn hand weer afdwalen naar zijn broekrand en langzaam en geduldig maak ik zijn broek los waardoor zijn boxer zichtbaar word. Mijn hakken trap ik uit waardoor deze met een zachte klap op de grond vallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Alleshia bijt op haar onderlip en laat haar handen over mijn armen strelen. "Ik wil niet dat iemand ons nog gaat storen" zegt ze met een zachte fluister stem. Ze kust mijn kaak en zo door naar mijn sleutelbeen en borstkast. Dit keer maakt ze rustig mijn broek open en laat haar hakken op de grond ploffen.
    "Er gaat niemand ons storen" zeg ik zacht. "En als Jalisha toch besluit binnen te komen...De slaapkamer deur is op slot" zeg ik. "Er kan niemand ons meer storen" Ik leg mijn armen om Alleshia haar middel en til ons dan iets hoger en draai ons een kwartslag zodat Alleshia met haar hoofd op het kussen terecht komt.
    Ik kus haar hals, door naar beneden over haar sleutelbeen naar beneden. Ik kus haar borsten, zachtjes en teder, voor ik naar beneden ga over haar buik, onderbuik. Bij de rand van haar korte broekje kijk ik haar even speels en geamuseerd aan. Doorgaan of niet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]