• Mijn laptop moest ik echt vervangen aangezien hij internetverbinding eruit gooide en niet meer wilde herstellen. Samen met mijn vader heb ik geprobeerd om de internetverbinding te herstellen of op nieuw te installeren. Maar helaas, hij wilde het niet doen. Dus vanaf nu heb ik een nieuwe laptop.

    En mijn telefoon was nog niet aan vervanging toe, eigenlijk maar mijn vader had een telefoon gehaald (tweedehands) en die vond nog een betere dus heb ik die van hem over genomen.

    Hebben jullie laatst nog iets nieuws qua electronica gekocht?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Nieuwe gsm (:


    I'm just beautiful me.

    ilovemalik schreef:
    Nieuwe gsm (:


    Welke heb jij?


    Physics is awesome

    Nieuwe iPod c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Een nieuwe laptop, al heb ik die al eventjes, maar ben er nog steeds blij mij, en wil nog steeds een nieuwe telefoon.


    As travars

    Lg L5
    En qua pc's koop ik nooit wat die krijg meestal oude dingen en die knap ik zelf op zodat ze het weer goed doen XD.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ilovemalik schreef:
    Nieuwe gsm (:


    •*• Lululu •*•

    Nieuwe gsm.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tof! Ik heb de laatste tijd geen elektronica gekocht geloof ik..


    Bad decisions make good stories.

    Nice c:
    Ik heb een samsung galaxy gio met een krasje in het scherm, maar hij doet het nog prima (;


    26 - 02 - '16

    Sinds oktober een nieuwe laptop. MacBook Pro, I'm in love with it <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Overjoyed schreef:
    Een nieuwe laptop, al heb ik die al eventjes, maar ben er nog steeds blij mij, en wil nog steeds een nieuwe telefoon.


    Ik ben ook heel erg blij met mijn nieuwe laptop. Ik mocht de laptop van mijn moeder lenen toen ik deze nog niet had maar dat is toch anders dan een laptop die echt van jezelf is.


    Physics is awesome