• Kan en wil iemand deze RPG overnemen? Ik merk dat ik niet erg actief ben geweest de laatste tijd, en ik ben ook niet echt van plan dat wel te worden. Stuur me een gb of pb als je 1 van mijn rollen wil over nemen, of de hele rpg over wil nemen. Alvast bedankt.


    There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:14 ]

    Blake Madan Rahas.
    “Mooi, dan kan ik er tenminste vanuit gaan dat je het niet meer doet,” zegt ze op een ietwat botte toon, die mij echter niet veel doet. Ze bleef voor zich uitkijken en sloeg haar armen over elkaar, waardoor ik zacht grinnik, want het zag eruit alsof ze een klein kind was waarvan het snoep net gejat is.
    Niemand zegt dat ik dingen niet moet doen, of juist wel. Ik doe wat ik zelf wil en dat kan niemand me opleggen.
    Ik pak haar arm dus weer vast, draai haar naar me toe met een zelfvoldaan grijnsje en druk mijn lippen op de hare. Tegenstribbel zal niet gaan, want mijn handen houden haar armen in een stevige greep. Zacht lik ik met mijn tong over haar lippen.

    (Wie wil er naar Amarta?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daria Grace Saner

    Ik hoor Blake zachtjes grinniken waardoor ik nog meer geirriteerd raak.
    Dan pakt hij weer mijn arm vast om me vervolgens weer naar zich toe te draaien. Er staat er zelfvoldane grijns op zijn gezicht.
    Oh, fuck.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik probeer los te komen maar dat gaat nogal lastig aangezien hij mijn armen stevig vast heeft.
    Als hij met zijn tong over mijn lippen likt gaat er een lichte rilling over mijn rug en moet ik op mijn lip bijten om te voorkomen dat er een zachte kreun over mijn lippen komt.
    Dan draai ik met een ruk mijn hoofd weg zodat zijn lippen in plaatsen van mijn lippen, mijn wang raken.
    'Laat me los godverdomme,' grom ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bonita Eliana Jones
    Rustig loop ik door het bos heen. ik mis mijn familie. ik kon me net zo goed van een brug afgooien. zuchtend loop ik verder zonder naar de grond te kijken.

    -goodmorning-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Danai Lockwood
    Ik liep door het bos, alleen. Ik was Bonita kwijtgeraakt tijdens mijn poging tot jagen. Ik de wolf in mij kunnen onderdrukken en dacht nu weer met mijn gezonde verstand. Hoe cool het ook was om als wolf rond te lopen, de gedachten die erbij kwamen kijken waren onmenselijk. Zuchtend en radeloos zakte ik tegen een boom aan. Ik was verdwaald, dat moest wel. Waarom had ik dit gedaan? Waarom? Misschien kon ik me maar beter overgeven aan de wolf en de rest van mijn leven hier op konijnen jagen. Ik sloot mijn ogen en keek naar het licht dat door het bladerdek scheen.


    yeehh

    Izaya Gantiose

    Chaaya besloot de stilte te doorbreken "Ik ben gevlucht" zei ze terwijl ze ons langzaam 1 voor 1 aankeek afwachtend op haar reactie even keek ik verbaast maar ik herstelde weer "ik ook, misschien toeval" zei ik nadenkend terwijl ik naar Chaaya keek en iets wou zeggen maar toen bedacht dat het misschien genant zou zijn als ehimay het zou horen "chaaya kan ik je misschien spreken?.....prive" besloot ik maar te zeggen afwachtend op haar reactie.

    { even weer actief maken ^_^ }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Scintilla jonker

    "ik ook, misschien toeval" zei hij wel een beetje raar maar ik dacht er niet bij verder, ik zag hem even nadenken en twijfelen maar voordat ik iets kon zeggen vroeg hij of hij mij even kon spreken in het prive waarom kon dat niet hier? vroeg ik me af 'oké' zei ik maar terwijl ik een kant op liep waar we alleen konden spreken 'kom je? hier kunnen we in het "prive" spreken' besloot ik maar te zeggen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    {brb}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Izaya Gantiose

    Ik zag haar twijfelen maar tot mijn opluchting zei ze 'oké' waarna ze een kant opliep 'kom je? hier kunnen we in het "prive" spreken' zei ze waarna ik direct haar volgde.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Scintilla jonker


    Hij volgt mij naar het stille plekje waar ehimay ons niet kan horen "dus wat wou je vertellen?" vroeg ik hem terwijl ik mijn kleren uitklopte en en de geur van het bos opsnuif wat heerlijk is het bos zo vredig met alle dieren maar plots vroeg ik me af wat Izaya wou bespreken hopelijk niet over ehimay achterlaten maar ik zou het snel te weten komen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Izaya Gantiose

    Toen we buiten gehoor berijk waren stopte ze en vroeg "dus wat wou je vertellen?" terwijl ze haar kleding even uitklopte en het boslucht opsnoof ik zag haar nadenken en besloot haar een antwoord te geven "nou...weetje ...ehh" mompelde ik een beetje totdat ik een stap dichterbij deed en ik verzamelde mijn moed en zei toen zelfverzekerd "ik vind je leuk, niet gewoon leuk maar ik ben verliefd op je" achteraf was ik een beetje beschaamd dus keerde ik om en liep weg.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Scintilla jonker

    "nou...weetje ...ehh" mompelt hij ik haal mijn wenkbrauw omhoog dit is niet zoals hij normaal doet ik zag hem zelfverzekerder worden "ik vind je leuk, niet gewoon leuk maar ik ben verliefd op je" zei hij waardoor ik even in schok was hij vind MIJ leuk, ik zie hem een beetje beschaamd kijken en niet veel later keert hij en wilt hij weglopen, snel trek ik hem bij zijn arm naar me toe zodat ik hem kan zoenen langzaam breek ik de kus "Ik hou ook van jou" zei ik glimlachend terwijl ik hem weer in een kus sleur.

    {(K)}


    You can't not look cool with a crossbow.

    Izaya Gantiose

    toen ik wou weglopen voelde ik dat iemand me aan mijn arm meesleurde en voor ik het wist was ik in een kus verzeild geraakt met het meisje dat ik leuk vond
    ze verbrak de kus waardoor ik eerst een beetje teleurgesteld was maar toen zei ze dat ze ook van mij hield dacht ik dat mijn dag niet beter kon maar toen ze me weer in een kus sleurde bleek dat het wel kon, ik zoende gewillig mee.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [Zo, die worden snel verliefd :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blake Madan Rahas.
    Er was iets veranderd toen ik mijn tong over haar lippen likte, dat merkte ik. Alleen ik had er verder geen aandacht aan besteed.
    Abrupt draait zij haar hoofd met een ruk om, zodat mijn lippen in plaatsen van haar mond, haar wang raken. "Laat me los godverdomme," gromt ze en ik grinnik hierom, druk een kus op haar wang en laat haar vervolgens helemaal los.
    "Niet schelden hé, dat hoort niet bij een dame," Ik grijns een scheef lachje op mijn mond, steek mijn handen weer nonchalant in mijn broekzakken en kijk haar plagend aan. "Jij bent een dame, toch?" Hierbij komt een plagerige, vermakelijke knipoog, waarna ik me omdraai en verder loop.
    Waarschijnlijk zal ze dit ook niet laten zitten, zal ze me weer achterna lopen of iets. Precies waar ik op zit te wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daria

    Blake grinnikt en nadat hij een kus op mijn wang heeft gedrukt laat hij me los.
    'Niet schelden hé, dat hoort niet bij een dame,' grijnst hij met een scheef lachje. "Jij bent een dame, toch?' Vervolgt hij en hij knipoogt plagend en geamuseerd naar me
    Voordat ik kan antwoorden loopt hij al verder. Ik moet moeite doen omniet een van de takkeb die op de grond ligt tegen zijn rug te smijten.
    Ik slaak een diepe zucht en loop dan voor de zoveelste keer achter hem aan. 'Jij bent echt raar,' meld ik hem. 'Je vindt dat mijn lippen "niet lekker zijn om te zoenen" en toch doe je het'. Ik rol met mijn ogen als ik merk hoe dom dat klinkt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered