• Kan en wil iemand deze RPG overnemen? Ik merk dat ik niet erg actief ben geweest de laatste tijd, en ik ben ook niet echt van plan dat wel te worden. Stuur me een gb of pb als je 1 van mijn rollen wil over nemen, of de hele rpg over wil nemen. Alvast bedankt.


    There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:14 ]

    -wie kan bonita tegen komen-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Blake Madan Rahas.
    Ik hoor hoe ze een diepe zucht slaakt en vervolgens haar voetstappen, als teken dat ze achter me aan loopt.
    "Jij bent echt raar," meld ze me. "Je vindt dat mijn lippen "niet lekker zijn om te zoenen" en toch doe je het." Ik kijk naar haar en zie precies op dat moment dat ze haar ogen rolt, waardoor ik zachtjes moet lachen.
    "Ik doe het omdat ik jou ermee kan plagen," meld ik haar doodleuk terug en naarmate ik verder praat, siert er een scheve, donkere grijns op mijn lippen.
    "En als ik het vaak genoeg doe, wordt je misschien wel beter en doe ik het met plezier," Ik kan het niet laten en knipoog weer naar haar.

    (Het is echt niet leuk hoe warm het is. Ik kan niet tegen de hitte.
    En ze worden inderdaad snel verliefd, ze kennen elkaar nog niet eens een halve dag of zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -ik lig ziek thuis -.- -


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    | Hey, ik ben weer terug hoor. Wil iemand samenvatting geven? |

    -zou willen maar ben er slechter in als normaal lig namelijk ziek met dit hete weer-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    -zou willen maar ben er slechter in als normaal lig namelijk ziek met dit hete weer-


    | Haha, het hoeft nu ook nog niet, ik ben veel te warm om te gaan posten hihi. |

    -haha gelukkig ik lig op de bank met de laptop op schoot ziek te wezen-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Daria Grace Saner

    'Ik doe het omdat ik jou ermee kan plagen,' zegt Blake.
    Ik moet me inhouden om niet weer met mijn ogen te rollen. In plaats van dat werp ik hem alleen een geirriteerde blik toe.
    "En als ik het vaak genoeg doe, wordt je misschien wel beter en doe ik het met plezier,' vervolgt hij met een scheve, donkere grijns en hij knipoogt weer.
    'Dat geknipoog van je maakt het er niet veel beter op, even dat je het weet,' zeg ik terwijl tevergeefs een donkerbruine krul uit mijn gezicht strijk. Zoals altijd springt die gelijk weer terug. Verdomde krullen. Ik had een elastiekje mee moeten nemen, en een haar borstel.
    'Als je me nog een keer zoent dan sla ik je'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Was Amarta nou nog bij onze groep of was ze al weg? Pas stond er een vraag bij wie Amarta kan komen terwijl ik nergens zag staan dat ze was weggegaan :x ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    [Was Amarta nou nog bij onze groep of was ze al weg? Pas stond er een vraag bij wie Amarta kan komen terwijl ik nergens zag staan dat ze was weggegaan :x ]

    { ze liep toch weg? }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Vasilios schreef:
    (...)
    { ze liep toch weg? }


    [Oh... oke, dan ben ik gewoon scheef :') ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    soldiery schreef:
    | Hey, ik ben weer terug hoor. Wil iemand samenvatting geven? |

    soldiery schreef:
    | Hey, ik ben weer terug hoor. Wil iemand samenvatting geven? |

    (Ik weet alleen dat Blake en Daria nog ergens in het bos rondlopen, Amarta op het moment zwervertje speelt en in een gevecht was geraakt met twee andere wolven en verder weet ik niet wat er gebeurd is.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wie wilt Danai tegenkomen? :3]

    Danai Lockwood
    Het was vreselijk in de bossen. Wat eerst als een goed idee had geleken, leek nu een verschrikkelijk plan. Maar ik wist waardoor het kwam. Het kwam door de wolf. Hoe raar het ook klonk, doordat ik half wolf was kwamen daar ook andere gedachten bij kijken. Ik liep langs een ondiep riviertje waarvan de bodem was bedekt met grote keien. Het water zag er helder uit. Ik zou op een gegeven moment moeten drinken, laat staan dat ik ook nog iets moet eten. Ik zou me over kunnen geven aan mijn wolf. Zou ik dat kunnen?


    yeehh

    [Waar kan Kate heen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break