• Kan en wil iemand deze RPG overnemen? Ik merk dat ik niet erg actief ben geweest de laatste tijd, en ik ben ook niet echt van plan dat wel te worden. Stuur me een gb of pb als je 1 van mijn rollen wil over nemen, of de hele rpg over wil nemen. Alvast bedankt.


    There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:14 ]

    -waar kan bonita heen verveel me dood hier. ben nogsteeds ziek-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Frey schreef:
    (...)
    (Ik weet alleen dat Blake en Daria nog ergens in het bos rondlopen, Amarta op het moment zwervertje speelt en in een gevecht was geraakt met twee andere wolven en verder weet ik niet wat er gebeurd is.)


    | Niets bijzonders dus? Ik zal binnenkort weer posten, moet weer even wennen aan het 'thuis zijn', lol. |

    [Als iemands personage iemand zoekt om mee te praten: Danai is in mensenvrom bij een riviertje]


    yeehh

    soldiery schreef:
    (...)

    | Niets bijzonders dus? Ik zal binnenkort weer posten, moet weer even wennen aan het 'thuis zijn', lol. |
    Q
    [Zullen Noah en Kate elkaar dan weertegenkomen? Kate kan niemand vinden..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is there anyone alive?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [kan Luke nog ergens heen?]

    -hij kan naar bonita-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    -hij kan naar bonita-

    [hij is wel in wolvenworm]

    -zij is nog mens maar ik laat der wel wolf worden :P-

    bonita eliana Jones - eliana
    Zuchtend verander ik weer naar mijn wolf vorm. het spoor ben ik toch kwijt van die andere vier. ik hoop dat de andere wat meer geluk hebben met zoeken.

    -kan laat reageren teken haar na0


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Luke is wel niet echt in een "happy mood"]

    Qays-Luke
    Snel rende ik door de bossen, net langzaam genoeg om alles om me heen te volgen. De zon stond weer een beetje hoger aan de hemel, er vlogen een paar vogels met me mee. Ik rook een aantal sporen op het pad, maar die gingen allemaal een andere kant op. Gelukkig kwam ik de eerste tijd niemand anders tegen. Nog steeds had ik geen zin in gezelschap. Voor de tweede keer kwam ik het riviertje tegen. Weer nam ik er een kleine pauze. Het kabbelende geluid kalmeerde me, kreeg mijn gedachten op een rijtje. Na wat gedronken te hebben, zwom ik naar de overkant en rende verder. Een nieuw vers spoor rook ik. Ze was nog dichtbij. Jippie...

    -hahaha bonita maakt hem wel happy-

    Bonita Eliana jones - Eliana
    Rustig ren ik door het bos heen tot ik een wolf zie. door mijn instinct ga ik gelijk in gevechtstand staan en ontbloot ik mijn tanden. 'wie ben je?' grom ik naar hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Nou dat weet ik nog niet]

    Qays - Luke
    Het geritsel van bladeren trok mijn aandacht. De geur was duidelijk de geur van het spoor. Een witte wolf kwam uit de struiken gelopen. Ze was iets kleiner dan mij en zag er wat schoner uit. Een gevechtshouding werd aangenomen door haar en ik hoorde haar praten. Niet nog zo een, waarom was alleen zijn hier niet mogelijk? Zelf nam ik ook een gevechtshouding aan en liep dreigend wat op haar af.
    'Gaat je niks aan,'gromde ik terug. Ze moest maar begrijpen dat ze bij mij aan het verkeerde adres was.

    -okeey let niet op vage dingen ben namelijk erg melig-
    bonita eliana jones - eliana
    Rustig laat ik mijn houding zakken. 'dus jij bent net zoals mij. damn waarom moeten nou alle jongens die net als mij zou zijn zo sago wezen maar toch knap' denk ik hard op. ohw damn hoe praat ik me hier nou weer is uit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Qays - Luke
    Even rolde ik met mijn ogen. In zo'n gezelschap had ik helemaal geen zin. Ik zette nog een aantal stappen dichterbij, klaar om actie te ondernemen als dat nodig mocht zijn. Het kalmerende geluid van de rivier hoorde ik niet meer, helaas. Het enige geluid was de wind die door de bomen ging. Voor de zoveelste keer hoopte ik erop dat ik eens ergens de enigste zou zijn. Gewoon even helemaal alleen in rust. Straks kon ik wel eens een plekje in een boom gaan zoeken. Misschien zou dat helpen en ervoor zorgen dat ik alleen was.

    Bonita eliana jones - eliana
    'wil je anders mee naar de grot die ik heb gevonden. ik zal je je rust gunnen en als je wilt mag je wat eten van mij nemen' zeg ik rustig en ga op de grond liggen. mijn wolven instinct komt boven en laat mijn onderdanigheid zien aan hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3