• Mijn zus is al meer als 24 uur weg, mijn ouders en ik weten allebei niet waar ze heen is. Ik heb al een paar keer proberen te bellen en ik krijg telkens voicemail. Ik ben aan het doordraaien dat het niet meer normaal is.

    Krull schreef:
    Jeetje, wat eng! Ik hoop dat het snel goed komt! -hug-


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh, dat is echt niet cool.
    Maar misschien is het slim om te bedenken waarom ze weg is?
    Ik ben ook een paar keer weggelopen,
    en dat was omdat ik de druk van me leven niet meer aankon
    (om maar even te zeggen) en om de oneindige ruzies met me ouders.
    En als je achter die reden bent gekomen, word er misschien meer duidelijk?
    sterkte nog, ik vind het echt erg voor je(flower)


    even a white rose has a black shadowx

    Histoire schreef:
    Aawh, ik hoop echt voor jullie dat het allemaal goed komt D:
    Ik duim _O_


    Tell me about it, stud.

    Oei
    sterkte
    Nog wat meer info:O


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! Sterkte!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden en ik heb nieuws. Deze ochtend heeft mijn zus naar huis gebeld, wat er gezegd is weet ik niet, maar het komt erop neer dat ze veilig en gezond is. Ook reageert ze op mijn sms'en, niet die van mijn ouders. Gisteren zijn we te weten gekomen dat ze 3 maanden zwanger is, over wat ze met het kind gaat doen is ze nog aan het denken en voor de rest kan ik enkel hopen dat ze vlug terugkomt.

    Nou, gelukkig gaat alles goed met haar! Wel een beetje stom dat ze jullie zo erg heeft laten schrikken, ze had het ook op een andere manier kunnen doen, niet? ^^
    Hoe oud is je zus, eigenlijk? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Nou, gelukkig gaat alles goed met haar! Wel een beetje stom dat ze jullie zo erg heeft laten schrikken, ze had het ook op een andere manier kunnen doen, niet? ^^
    Hoe oud is je zus, eigenlijk? ;D

    Ja inderdaad, maar ze was erg gesloten dus er iets uitkrijgen was moeilijk. Ze is 19 en weet je ik kan moeilijk tegen haar zeggen dat ze het kind moet wegdoen he. Ze is oud genoeg om daar zelf over te beslissen.

    Oh vandaar de rede dat ze wegging waarschijnlijk, da's wel heftig.. Wel supergoed nieuws dat ze gezond is!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Rizzoli schreef:
    Stay calm. Probeer logisch na te denken over alle plekken waar ze zou kunnen zijn, bij vrienden enzo.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Jemig wat heftig, hopelijk komt het snel goed! Sterkte!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:22 ]


    Tijd voor koffie.

    Rizzoli schreef:
    Stay calm. Probeer logisch na te denken over alle plekken waar ze zou kunnen zijn, bij vrienden enzo.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    4Everdeen schreef:
    Jemig wat heftig, hopelijk komt het snel goed! Sterkte!


    26 - 02 - '16

    Pffttt, ben blij dat het weer goed is. Ik hoop dat het snel weer goed !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nu ja, wat je als goed verstaat, ze is nog niet terug en wanneer weten we niet. Ik weet gewoon een ding, ze is gezond en was schijn zwanger. Er is een kans dat ze maandag terug is vanwege haar herexamen en als ze dan niet terug is kan ik gewoon hopen dat ze vlug terug komt.