• Ze heeft iets aan haar been en niemand weet wat het is en soms heeft ze daar zo'n last van dat ze gewoon niet kan lopen. Maar ze haalt er ook vaak haar voordeel uit als er niets aan de hand is.
    Nu is ze op stage en woont ze daar, omdat het best ver is. Ze komt elke weer twee dagen thuis en dan gaat ze weer daar heen. Nu belde ze huilend op dat ze weer zo'n pijn aan haar been had, mijn ouders hebben hun halve dag verspild door haar daar helemaal op te halen (Het is zonder file zo'n anderhalf tot twee uur rijden, heen en dan nog terug) en dan zit zij weer thuis. Maar hé, haar vriendje is jarig, dus daar kan ze dan wel even een aantal kilometers naartoe lopen. Hm, nu doet het ineens ook niet zoveel pijn meer. Volgens mij wilde ze alleen maar naar huis omdat hij jarig was en ze geen vrij had. Dit flikte ze vroeger al met handbal, dan ging ze de halve training aan de kant zitten omdat ze weer ergens een pijntje had. En ik snap niet dat mijn ouders haar nog geloven. Het is wel allemaal heel toevallig.
    Daarbij verziekt ze de sfeer thuis ook helemaal, waardoor ik weer chagrijnig word en het alleen maar erger word. Als ik en mijn broer er alleen zijn, is er nooit iets aan de hand. Het is allemaal erg gezellig, ook met mijn ouders. Is zij er, komen er gelijk allemaal ruzies. Ik kan er ook niet tegen dat mijn moeder haar constant op zit te hemelen terwijl ze geld stal en sigaretten van mij en mijn moeder.


    Your make-up is terrible

    *Bied Shotgun aan*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik mag jouw zusje niet zo. Hoe oud is ze dan?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik mag jouw zusje niet zo. Hoe oud is ze dan?


    18.


    Your make-up is terrible

    18? Wow, zelfs mijn zusje gedraagt zich nog iets volwassener ._. (en zij is 14)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    (...)

    18.


    Hmm, en idd het lijken mij ook maar dikke smoesjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Dat vind ik echt raar voor iemand van 18. Zo iemand moet zich dan toch volwassen kunnen gedragen niet?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik wil wel even langskomen met mijn beruchte "opvoedingstherapie" ??


    I'll lick the poison from right off your kiss

    WeCaptureIt schreef:
    Dat vind ik echt raar voor iemand van 18. Zo iemand moet zich dan toch volwassen kunnen gedragen niet?

    Dan ken jij mijn zus van 20 nog niet :Y)

    Naast dat; nee, dat is niet normaal. Zoiets heb ik nog nooit bij mijn zussen of broer meegemaakt.
    Maarja... Ze zal zichzelf er wel ooit mee tegenkomen. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    WeCaptureIt schreef:
    Dat vind ik echt raar voor iemand van 18. Zo iemand moet zich dan toch volwassen kunnen gedragen niet?


    I'm just beautiful me.

    18? That chick has to grow up.
    Soon or late, werkt ze voor een strenge baas. En je kan niet voor altijd op het support rekenen van je ouders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hè bah, ik had met gymnastiek ook altijd al een hekel aan die meisjes die áltijd kwaaltjes hadden..
    En echt vervelend dat jou zus nog steeds gebruik maakt van dat soort smoesjes.. Heb je al eens geprobeerd je ouders de waarheid te laten zien?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 10:31 ]


    You are beautiful, you are love.

    WeCaptureIt schreef:
    Dat vind ik echt raar voor iemand van 18. Zo iemand moet zich dan toch volwassen kunnen gedragen niet?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Prim schreef:
    *Bied Shotgun aan*


    26 - 02 - '16

    Da's echt overdreven, ik zou er ook chagrijnig van worden.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    WeCaptureIt schreef:
    Dat vind ik echt raar voor iemand van 18. Zo iemand moet zich dan toch volwassen kunnen gedragen niet?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli