• Ik ben niet bepaald fan van Justin Bieber, maar deze vond ik toch wel echt te ver gaan.. Ook respectloos tegenover die man zonder armen trouwens? 0.o

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:05 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind deze twee personen gewoon niet vergelijkbaar... Die arme man woont waarschijnlijk in een hele andere wereld dan Justin, die (neem ik aan) in rijkere toestanden is opgegroeid. En ja, die man werkt wel hard eigenlijk, zo te zien. En Justin werkt ook wel hard, maar op een heel andere manier. Niet vergelijkbaar dus.


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Ik vind deze twee personen gewoon niet vergelijkbaar... Die arme man woont waarschijnlijk in een hele andere wereld dan Justin, die (neem ik aan) in rijkere toestanden is opgegroeid. En ja, die man werkt wel hard eigenlijk, zo te zien. En Justin werkt ook wel hard, maar op een heel andere manier. Niet vergelijkbaar dus.

    Je hebt echt gelijk!
    maar justin is niet in erg rijke toestanden opgegroeid :X (maar wel rijker dan die andere man.. Denk ik..)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Cydonia schreef:
    Ik vind deze twee personen gewoon niet vergelijkbaar... Die arme man woont waarschijnlijk in een hele andere wereld dan Justin, die (neem ik aan) in rijkere toestanden is opgegroeid. En ja, die man werkt wel hard eigenlijk, zo te zien. En Justin werkt ook wel hard, maar op een heel andere manier. Niet vergelijkbaar dus.

    Dit dacht ik ook, maar ik wist niet hoe ik het moest verwoorden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Strider schreef:
    Heel, heel erg flauw.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Niet leuk!!! en ja ik ben een Belieber!!

    Zo kom je op het internet meer van deze foto's tegen hoor!!


    -

    ZeusBeard schreef:
    ik weet niet hoor, maar ze werken allebei hard -_-

    Bronx schreef:
    (...)