• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: Atheneum 5, in welke mentorgroep ik zit weet ik pas over een week.
    Wat vind je ervan: Weet ik nog niet, maar ik ken iedereen uit mijn jaar en de meesten zijn... niet echt mijn type, om het aardig te zeggen (;
    Met wie zit je in de klas: Andere mensen uit atheneum 5 die ik dus niet heel erg mag :c
    Extra: Ik heb eerst nog twee weken vakantie :3

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 19:23 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Klas: 3G, Havo niveau
    Wat vind je ervan: Ik heb geen flauw idee. Ik ken maar 2 mensen.
    Met wie zit je in de klas: Mijn vriendin Kristy (Oude Q-User) en een oude klasgenoot van mijn vorige klas.
    Extra:Nog 1 weekje vakantie :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klas: b6b
    Wat vind je ervan: prima
    Met wie zit je in de klas: 3 vriendinnen, andere mensen die er wel mee door kunnen en mensen die ik iets minder vind. gewoon dezelfde klas als vorig jaar alleen zijn er een paar gestopt met tweetalig/blijven zitten.
    Extra: als het goed is kom ik zo thuis en ligt daar de officiële brief van school :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Klas: SWVT2Q. Oftewel, Social Work (een HBO opleiding), VolTijd, leerjaar 2, klas Q :Y)
    Wat vind je ervan: I dunno, ik heb mijn klas nog niet gezien..
    Met wie zit je in de klas: Ik ken maar één iemand van de klas, een oud klasgenoot van vorig jaar, ze is wel aardig (: De rest van mijn klas ken ik niet..
    Extra: Ik heb volgende week één dagje introductie, maar ik hoef pas 3 september naar school :3


    Inspiration can hit you any time

    Klas: C4I
    Wat vind je ervan: mijn klas is nogal verdeeld in groepjes, maar tot nu toe is het wel tof
    Met wie zit je in de klas: een paar mensen van vorig jaar, vrienden en onbekenden.
    Extra: ik heb nu al zoveel huiswerk, dat ik helemaal niet gewend ben..

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 14:19 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 4Havo combinatie klas met 4Havo van het CSG liudger.
    Wat vind je ervan: Niet zo super, omdat wij allemaal niet christelijk zijn en zij wel. Maar verder lukt het vast wel om wat aardig te doen.
    Met wie zit je in de klas: Met m'n beste vriendin Sevenfoldism. en m'n crush, (slecht want ik heb een lief vriendje)
    Extra: Ik heb nog 2 weken vakantie ^^ en m'n boeken zijn nogsteeds niet opgestuurd.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Klas: 5 Havo, H5D om precies te zijn.
    Wat vind je ervan: Geen stomme klas, dat zeker niet, maar ik ken er niemand echt goed genoeg om die nou echt mijn vriendinnen te noemen. Maar het zijn wel veel aardige mensen.
    Met wie zit je in de klas: Lees hier boven. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Klas: H5P
    Wat vind je ervan: Een verschrikkelijke klas
    Met wie zit je in de klas: Twee meisjes die ik aardig vind, maar bij geen enkele vriendinnen en ik zit bij nog een aartsvijand.
    Extra: Ik had vandaag mijn eerste lesdag, maar ga proberen naar een andere klas overgeplaatst te worden.


    Take risks and conquer your fears.

    Klas: 3C (Havo)
    Wat vind je ervan: Gezellig
    Met wie zit je in de klas: Bij bijna iedereen van vorig jaar
    Extra: Ik moet dinsdag weer naar school en heb daar eigenlijk totaal geen zin in

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Klas: 6ECMT (Zesde middelbaar economie moderne talen)
    Wat vind je ervan: In de klas is er altijd wel iets om te lachen. Gezellige sfeer
    Met wie zit je in de klas: Met dezelfde als drie jaar geleden (in België blijf je vanaf derde middelbaar steeds in dezelfde klas). Dus met al mijn vrienden :'D
    Extra: Nog vakantie tot 3 september ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Klas: 4VC
    Wat vind je ervan: mentorklas, mwhaaaaaa, andere lessen, wel leuk :'D
    Met wie zit je in de klas: bij mede vwo genoten die in de 4e zitten
    Extra: haha, ik zit nu mijn natuurkunde hw te maken. joepie


    Miep

    Klas:Gymnasium 5 Natuur en Techniek plus Latijn, Biologie en Muziek.
    Wat vind je ervan: Ik ben blij dat ik muziek eindelijk weer heb. Verder nemen de meeste leraren ons wel iets serieus, al valt het me op dat ik echt overal met andere personen in de klas zit.
    Met wie zit je in de klas: (zie hierboven) Van allerlei mensen. Ik zit bij één meisje elke les, en een vriendin elke les behalve muziek.
    Extra: Ik ben maandag begonnen, en het nogal een rommeltje merk ik wel. Verder heb ik vrijdag cultuurdag en daar kijk ik wel naar uit ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Klas: V3A op het Udens College.
    Wat vind je ervan: Ik ben er nieuw en het is groter dan mijn oude school, maar ik begin er al aan te wennen.
    Met wie zit je in de klas: Met allemaal mensen die ik nu nog vaag ken.
    Extra: Volgens leraren ben ik nu al te druk.

    Klas: Klas 4D
    Wat vind je ervan: Iedereen is erg vriendelijk en aardig ^^
    Met wie zit je in de klas: Meerdere mensen, die ik eerst niet kende
    Extra: HOhooi :3


    Tijd voor koffie.

    Klas: TB.1A (Toegepaste Biologie 1A)
    Wat vind je ervan: Geen idee xD is 1e jaar en ken niemand.
    Met wie zit je in de klas: geen idee.
    Extra: eerst nog 1,5 week vakantie =)