• Je leest het. Ik zoek een persoon die berijdt is om mijn net geopende schrijfwedstrijd over te nemen. Door persoonlijke redenen vind ik amper de tijd om me met de wedstrijd bezig te houden maar aangezien de wedstrijd nog maar net van start is zou ik het jammer vinden mocht ze nu al stopgezet worden.

    De eerste opdracht is net voltooid. Voor deze zal ik nog mijn punten geven maar verder laat ik alles aan jou over ivm de komende opdrachten. Maar natuurlijk wil ik wel dat mijn wedstrijd in bekwame handen valt, dus ik had graag vooraf een paar ideeën voor mogelijke opdrachten in een privé berichtje ontvangen. Aan de hand daarvan zal ik mijn opvolger kiezen.

    Vrijwilligers? ;3


    We'll never be as young as we are tonight

    Natuurlijk niet allemaal te gelijk.


    We'll never be as young as we are tonight

    Daar ben ik te onervaren en te chaotisch voor :x Succes met zoeken ^.^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 23:43 ]

    ik wil echt wel heel graag vooral omdat je voor schrijfwedstrijden echt seriously lang moet wachten maar school begint volgende week weer en onze leerkrachten putten ons niet gewoon uit ze beulen ons af dus ben ik bang dat ik er echt geen tijd voor zal hebben.


    Change, the only good thing in this world.

    Damn, heel graag zelfs, maar ben zelf net aan een tekenwedstrijd begonnen en helaas mag je geen twee wedstrijden tegelijk hebben.


    MUSIC && FASHION

    Oke ik wil wel overnemen als je wat uitleg geeft of link naar het topic


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wil ook wel. Link naar de topic.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil heel graag, maar ik sta ook op de wachtlijst voor schrijfwedstrijden. Word ik daar dan afgegooid of niet? Want ik wil mijn eigen wedstrijd ook wel nog doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    LINK naar het topic


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Amused schreef:
    Ik wil heel graag, maar ik sta ook op de wachtlijst voor schrijfwedstrijden. Word ik daar dan afgegooid of niet? Want ik wil mijn eigen wedstrijd ook wel nog doen.


    jep dacht ik toch

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 12:07 ]


    Change, the only good thing in this world.

    niemand?
    Want ik doe mee en wil graag verder(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    I'll try it for ya.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je nog iemand zoekt, wil ik het wel proberen, maar ik denk dat je beter iemand anders kunt zoeken .. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    indomptable schreef:
    (...)

    jep dacht ik toch

    Dan wil ik niet :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik wil het wel doen. Maar ik zit niet zo lang op deze site en ik heb het best druk met school.

    Ik zou het heel graag willen doen.
    Ik heb er de tijd voor, ik heb er zin in, en vind het heel leuk om schrijfwedstrijden te houden -Heb er zelf al eerder een gehouden, met heeeel gave resultaten. En meedoen is ook altijd leuk. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.