• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Ik vind het wel mooi, tbh. En het is ook nog eens voor het goede doel, dus ja. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik haar daar eerder op een vent met make-up vind lijken. - no offense -

    Vind het niet heel erg mooi. Het kapsel op het tweede plaatje valt nog wel mee, maar de kleur is ook veel te egaal, alsof het helemaal geel is.


    Dat is vooral omdat de foto's bewerkt zijn (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik bewonder haar lef, de meeste mensen zouden het niet durven.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nayade schreef:
    (...)

    Dat is vooral omdat de foto's bewerkt zijn (:


    Hmm, ja, dat zal het (hopelijk) zijn dan. In ieder geval niet een erg succesvolle bewerking dan, in mijn ogen :')


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Hmm, ja, dat zal het (hopelijk) zijn dan. In ieder geval niet een erg succesvolle bewerking dan, in mijn ogen :')


    Als je gewone foto's ziet, die door paparazzi getrokken zijn, dan is het gewoon lichtblond ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Als je gewone foto's ziet, die door paparazzi getrokken zijn, dan is het gewoon lichtblond ^^


    Ah, ja, ik zie de andere foto's (: In dat geval vind ik de kleur haar wel mooi staan, maar ik had liever gezien dat ze het dan zo gehouden had:



    Want dat vond ik wel echt mooi. Maar zolang ze er zelf blij mee is (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:38 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ah, ja, ik zie de andere foto's (: In dat geval vind ik de kleur haar wel mooi staan, maar ik had liever gezien dat ze het dan zo gehouden had:



    Want dat vond ik wel echt mooi. Maar zolang ze er zelf blij mee is (:


    Idd, dat vond ik ook mooi.
    Maar ze twitterde dat ze zich nog nooit zo 'zichzelf' had gevoeld, en ik denk dat het het belangrijkste is als zij zich er goed in voelt.
    Emma Watson liet na HP ook alles afknippen he ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Idd, dat vond ik ook mooi.
    Maar ze twitterde dat ze zich nog nooit zo 'zichzelf' had gevoeld, en ik denk dat het het belangrijkste is als zij zich er goed in voelt.
    Emma Watson liet na HP ook alles afknippen he ;D


    Ja, dat is zeker waar ^^ Is alleen maar beter voor haar (: Maar dat kapsel van Emma vind ik persoonlijk ook niets, haha. Maarja, zou voelt zich daar blijkbaar ook heel gelukkig mee, dus dat is ook mooi ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ja, dat is zeker waar ^^ Is alleen maar beter voor haar (: Maar dat kapsel van Emma vind ik persoonlijk ook niets, haha. Maarja, zou voelt zich daar blijkbaar ook heel gelukkig mee, dus dat is ook mooi ^^


    Inderdaad ^^
    En ik vind het persoonlijk mooier om iemand te zien met een lelijk kapsel (hoewel ik het nog redelijk mooi vind), die er gelukkig mee is, dan iemand met een prachtig kapsel, maar die persoon wilt iets helemaal anders.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het niet echt lelijk, maar wel een beetje zonde. Ik vond haar lange lokken namelijk heel erg mooi.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vond haar lang haar beter bij haar staan, maar ze deed het voor goed doel en zo lelijk is ze niet, dus ja.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Eerlijk, ik vind het even wennen maar het haar gaat naar een goed doel voor kanker dus eigenlijk vind ik het echt mooi

    Hey? If it makes Miley feel herself and pretty, it's none of our business.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Strider schreef:
    Op die foto helemaal rechtsboven lijkt het net of ze gewoon hele stukken haar random mist.
    Sorry, maar ik vind het spuuglelijk.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Op die eerste foto echt bah, maar op die tweede ziet het er heel anders uit


    even a white rose has a black shadowx