• Wat is Tumblr precies? Ik weet dat het een plek is waar je mooie afbeeldingen kunt vinden en waar verschillende mensen tekstjes en prenten posten, maar ik snap het concept niet helemaal. Is het een blogsite of wat is het?

    Tell me.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tekstjes? Ze posten best wel vaak (lange) SA's.
    OT:Ik zou het niet weten.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:35 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb Tumblr maar vind het persoonlijk echt niks, het is veel te ingewikkeld.
    Weheartit is veel leuker én makkelijker.
    maar da's mijn mening -en van een paar vriendinnen-


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Tumblr is een blog, ja. Sommige gebruiken het alleen voor de plaatjes, andere om nieuwe vrienden te ontmoeten. Ikzelf heb er al heel veel leuke mensen leren kennen. <3


    Més que un club.

    It's my home.

    LovingJobros schreef:
    It's my home. LIFE


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Used to like Tumblr and weheartit...
    Now it's full of 1D and -for me- irrelevant celebs.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is inderdaad een blogsite. Sommige mensen kiezen voor een fashionblog, andere voor en blog met verhalen, weer andere mensen kiezen voor een bandblog. Je volgt mensen die dingen die jou interesseren, en je kunt hun foto's/teksten/whatever rebloggen, of je post zelf foto's en/of teksten.
    Of er veel 1D, Hunger games of wat dan ook op je dashboard hebt heb je helemaal zelf in de hand, want je kiest zelf gewoon wat voor blogs je volgt :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Het is inderdaad een blogsite. Sommige mensen kiezen voor een fashionblog, andere voor en blog met verhalen, weer andere mensen kiezen voor een bandblog. Je volgt mensen die dingen die jou interesseren, en je kunt hun foto's/teksten/whatever rebloggen, of je post zelf foto's en/of teksten.
    Of er veel 1D, Hunger games of wat dan ook op je dashboard hebt heb je helemaal zelf in de hand, want je kiest zelf gewoon wat voor blogs je volgt :Y)

    ^dat dus. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Het is inderdaad een blogsite. Maar het is echt héél uitgebreid. Ik heb zelf wel wat volgers en daar post ik foto's en quotes voor. Je hebt verschillende soorten genre's, Mijn blog is eigenlijk meer een soort van, uitlaatplaats als ik me depri voel ga ik photo's en quotes bloggen met hoe ik me voel enzo :3
    lovetumblr.


    even a white rose has a black shadowx

    Sake schreef:
    Het is inderdaad een blogsite. Sommige mensen kiezen voor een fashionblog, andere voor en blog met verhalen, weer andere mensen kiezen voor een bandblog. Je volgt mensen die dingen die jou interesseren, en je kunt hun foto's/teksten/whatever rebloggen, of je post zelf foto's en/of teksten.
    Of er veel 1D, Hunger games of wat dan ook op je dashboard hebt heb je helemaal zelf in de hand, want je kiest zelf gewoon wat voor blogs je volgt :Y)


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Sake schreef:
    Het is inderdaad een blogsite. Sommige mensen kiezen voor een fashionblog, andere voor en blog met verhalen, weer andere mensen kiezen voor een bandblog. Je volgt mensen die dingen die jou interesseren, en je kunt hun foto's/teksten/whatever rebloggen, of je post zelf foto's en/of teksten.
    Of er veel 1D, Hunger games of wat dan ook op je dashboard hebt heb je helemaal zelf in de hand, want je kiest zelf gewoon wat voor blogs je volgt :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tumblr is eigenlijk een blog.


    Alleen maar tranen van geluk