• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinik. 'Ik ben meertalig opgevoed en ja, ik weet eigenlijk niet wie het me precies heeft geleerd, dat is zo lang geleden.' zeg ik dan lachend. 'Maar het is wel handig als ik naar Spanje wil.' zeg ik dan glimlachend. 'Ik kan nog wat talen, maar die gebruik ik niet veel behalve engels natuurlijk.' zeg ik dan. 'Kan je ook meerdere talen behalve Spaans en Engels.' vraag ik dan nieuwsgierig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Mm.. Niet echt goed. Spaans spreek ik vloeiend, maar dat is vrij logisch als ik uit Spanje kom" Ik grijns even "Engels kan ik inderdaad ook wel, maar natuurlijk niet zo goed als Spaans. Nouja, en van de buurlanden kan ik misschien wat Portugees of Frans. Meer Frans denk ik. De basis dan" Ik probeer me te herinneren of ik nog meer talen kan, maar ik kan niet echt iets goeds vinden. "En verder.. nouja, niet echt heel veel. Jij?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik verveelde me dood. Mijn ogen dwaalden naar Ian. Zou hij echt slapen... Of lag hij daar maar gewoon wat te relaxen. Ik draaide me naar hem om en tikte met mijn vinger zacht tegen zijn schouder.
    "Ian..." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinnik 'Italiaans, Spaans, Engels, Frans en een beetje portugees.' zeg ik dan lachend. 'Maar mijn vader kon 9 talen, dat ging me toch wat te ver.' zeg ik dan nog steeds lachend. 'Maar wat voor style dans je?' vraag ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Zo, dan kunnen we toch redelijk een beetje dezelfde talen" Ik grijns. Dat komt goed uit. "Maar wat voor een dansstijl? Ballroom. Had je niet verwacht he?" Ik grijns nog steeds. "Jij?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Eerlijk gezegd niet nee.' zeg ik dan lachend. 'Ik ben echt slecht in ballroom, ik sta altijd op iedereens tenen, maar het lijkt me wel cool het te kunnen, ik zou het ook wel willen kunnen.' zeg ik dan. 'Ik, ik doe streetdance, had je zeker ook niet verwacht.' zeg ik dan lachend en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Nee, ook niet" Ik grijns. "Ik had je wel als modern danser ingeschat ofzo. Maar ik vind het wel gaaf dat je Ballroom moeilijk vindt - de meesten denken er veel te makkelijk over"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell/Man
    Zwijgend leid ik Leslie naar een deur in de gang, waarna ik een sleutel pak en de deur van het slot af draai. We komen uit in een redelijk ruim, verlicht hok en goed verkoeld, met verschillende rekken en kasten. Één hele hoek van de ruimte is besteed aan rolletjes verband, zalfjes en gaasjes en vlak daarnaast is een hygiënische wastafel. Ik kijk haar vragend aan. Dit had ze vast nooit van haar leven verwacht.. dat de Martelmannen een doktershoek hadden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga bijna...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Het is zeker moeilijker dan het lijkt, je mag niet naar je voeten kijken, rug recht, hoofd recht, al die dingen gaan al meteen fout bij mij.' zeg ik dan lachend. 'Het is zo het tegenovergestelde van streetdance. Modern?' ik lach zacht. 'Ik heb wel al eens op ballet gezeten toen ik klein was, maar het lag me niet echt, ik in een balletpakje is gewoon te erg.' lach ik dan zacht. 'Nog andere ervaring van dansstyle behalve ballroom.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Ik? De Paso Doble is gaaf. En als echte Spanjaard" Ik grijns "heb ik natuurlijk ook wel eens de Flamenco gedanst. Maar verder.. nouja, soms wel eens wat voor de lol, maar dat was niet echt bepaald een bewuste stijl. Jij?" De Spaanse straatjes, het getik om de maat aan te geven..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Hij wordt niet wakker en ik zucht geïrriteerd. Ik sta recht en ga op mijn eigen bed zitten. Dan doe ik maar wat hij eerder had voorgesteld. Ik ging zelf mijn verhaal verzinnen. Ik sloeg mijn benen over elkaar en begon te denken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ik kan een heel klein beetje salsa, een beetje ballet dan, wat hiphop, maar het beste kan ik natuurlijk streetdance, maar streetdance is breed, je hebt breakdance, popping en al die dingen en de meeste van die style beheers is wel goed.' zeg ik dan lachend. 'Dat was het denk ik wel zo'n beetje.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Een hele lijst" Ik grijns "Wat is je favo onderdeel van streetdance?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Je stelt me nu een onmogelijke vraag.' zeg ik dan grijnzend. 'Ik vind alles wel leuk eigenlijk, ik kan gewoon niet kiezen.' zeg ik dan lachend. 'En hoe is dat bij ballroom?'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp