• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kijk de slaapzaal door. Naomi praat met Julio. Dan zie ik Nala. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Hoi,' zeg ik dan. 'Gaat het weer een beetje met je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ergens voel ik me net weer een vader. Wil ik vragen of het wel gaat, of ze het allemaal nog wel aan kan hier. Maar ik moet die harteloze, emotieloze man blijven spelen, en dus ga ik ononderbroken door met haar rug schoonmaken. Gelukkig heb ik niks open gehaald, waardoor ik, zodra al het opgedroogde bloed weg is, goed kan zien hoe haar rug eraan toe is. Wat ik niet al te graag zie. Dus pak ik zwijgend een steriel gaas, leg het op haar rug, en begin dan een schone rol verband om haar rug en buik heen te wikkelen. Nogmaals vragen of ik meeviel in vergelijking met de anderen heeft geen zin. Ik hoef niet meer geprijsd te worden. Zelfs niet nu. Zonder echt te kijken vind ik de tape en zorg dat het verband niet zomaar los kan, waarna ik alles wat ik gebruikt heb opruim. Ik trek me er niks van aan dat Leslie geen shirt aan heeft, maar ik geef haar wel een nieuw shirt. Als de verdoving uitgewerkt is zal haar rug beter aanvoelen als hiervoor. "Trek maar aan, ik verzin wel iets" Zeg ik snel, waarna ik alles helemaal schoon begin te maken en haar dan aankijk. "Beter?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik word door een stem uit mijn gedachten gerukt en kijk al meteen met een grijns op, gewoon omdat ik blij was dat iemand iets tegen me zei.
    "Ja, hoor." glimlachte ik. "Ik verveelde me net dood en zat al een verhaal te verzinnen, omdat Ian me had verteld dat ik me zo kon bezighouden. Maar het is toch veel leuker om met iemand te kunnen praten." ratelde ik enthousiast.
    "En, met jou? Alles goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet eten. Geen idee hoe snel ik terug ben, ma het eten in iedergeval]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik moet eten. Geen idee hoe snel ik terug ben, ma het eten in iedergeval]

    {OK, tot later ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

    Ik moet alleen nog wel eten -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Als alles gedaan is geeft hij me weer een schoon shirt. Ik trek hem voorzichtig aan, in verband met het verband. Als ik mijn shirt aan heb kijkt hij me aan. 'Beter?' vraagt hij. Ik sla mijn ogen neer en knik. Ik voel nu amper wat van mijn rug door de verdoving. Ik ril weer even, naalden. De rilling houdt langer aan dan normaal. Maar ik geef er niets om. Ik voel me rot. Leeg. Verslagen. En weer rolt er een traan over mijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik word door een stem uit mijn gedachten gerukt en kijk al meteen met een grijns op, gewoon omdat ik blij was dat iemand iets tegen me zei.
    "Ja, hoor." glimlachte ik. "Ik verveelde me net dood en zat al een verhaal te verzinnen, omdat Ian me had verteld dat ik me zo kon bezighouden. Maar het is toch veel leuker om met iemand te kunnen praten." ratelde ik enthousiast.
    "En, met jou? Alles goed?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Gaat het wel?" De woorden zijn er al uit voor ik ze tegen heb kunnen houden. Arghh. Dat mag ik helemaal niet zeggen. Ik moet de gevoelloze ik blijven, ik mag haar niet vragen of het gaat. Ik blijf wat ongemakkelijk staan en twijfel, waarna ik alle emoties weer van mijn gezicht af veeg. Ze heeft ze toch niet gezien. Het kan nog altijd emotieloos geklonken hebben, al weet ik zelf dat dat niet zo was.

    [Eten!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Nala ratelt echt aan een heel stuk door. Maar ik ben blij voor haar dat het wel beter met haar gaat. 'Voor zover het hier goed kan gaan,' zeg ik dan. 'gaat het goed.' en ik glimlach kleintjes. 'Ik heb nog geen straf gehad. Dus ben gewoon oke.' ik kuch even en moet dan niezen. 'Waar ging je verhaal over?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Over een meisje..." ik moest plots lachen, toen ik haar naam herinnerde. "Haha, ze heet ook Sam, maar dat is afgeleid van Samantha, eigenlijk is het meer een bijnaam." lach ik.
    Ik besefte dat ik die naam misschien wel een beetje uit de werkelijkheid geplukt had en het verhaal... een vader die slaat... het lijkt op een verzwakte versie van mijn leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Smakelijk!]

    Leslie Day
    'Gaat het wel?' klinken zijn woorden dan. En ik vraag me af wat ik moet antwoorden. Ik zwijg even. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Geen zwakte tonen? Of laten zien dat de straf effect had? Ik blijf zwijgen. Maar ik schud mijn hoofd. Ten teken dat het niet gaat. 'Geen medelijden,' zeg ik dan, met een spoor van boosheid. Alsof het ineens zielig voor me is. Mijn boosheid verdwijnt ook weer gelijk. Ik word gelijk weer terug getrokken in de leegte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik glimlach naar haar. 'Je hoort mijn naam heel vaak als afkorting voor Samantha,' merk ik op. 'En over een meisje?' vraag ik dan. 'Waar nog meer over?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nou het is nog lang niet af, maar ik heb wel het begin al... Het is misschien makkelijker als ik het meteen vertel." glimlach ik.
    "Er was eens een jong meisje. Thuis moest ze steeds werken. Haar vader werd bijna iedere dag kwaad. Bij het minste sloeg hij haar bont en blauw. De jonge Sam had een verschrikkelijk leven. Er was enkel werken en verdriet. De enige manier waarop Sam zich kon ontspannen, was door te zingen. Haar prachtige stem ontroerde iedereen tot zelfs de vogels toe. Alleen haar vader was er doof voor. Op een dag, nadat haar vader haar eens extra hard geslagen had, was ze het beu. Ze haalde een grote trekkersrugzak van zolder en stopte er zoveel mogelijk spullen in. Ze klom uit het raam van de gelijkvloers en liep zwaarbeladen weg. 's Nacht stapte ze door alsof ze door de duivel zelf op de hielen werd gezeten. Overdag verstopte ze zich in donkere steegjes en probeerde zo wat slaap in te halen, met haar zakmes in haar hand geklemd om zich te beschermen tegen ongure types. Na een week was ze al in een ander land geraakt. Ze was ervan overtuigd dat haar vader haar niet zover zou volgen. Haar geld was al enkele dagen op en uit ellende begon ze te zingen. De mensen bleven staan en staarden haar vol verwondering aan. Toen ze zweeg, applaudisseerden ze hard en wierpen muntjes naar haar toe. Die avond kon ze voor het eerst sinds lange tijd genieten van een warme maaltijd... Zover was ik." grijns ik naar hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”