• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik wrijf even over Naomi's arm en kijk haar glimlachend aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'van die messteek nog,' vraag ik haar en kijk haar even doordringend aan. Hopend dat ze het Begrijpt en glimlach dan naar Nala.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik frons even mijn voorhoofd.
    "Heb je daar nog steeds zo'n last van?" vraag ik verward


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik begrijp hem al snel en knik. 'Ja, van de messteek, het brand een beetje en dat soort dingen, het doet nog maar een beetje pijn.' zeg ik dan maar om Nala ook gerust te stellen en kijk hem aan en dan naar Nala. 'Maar als echt graag naar buiten wil ga ik wel mee, ik kan me wel over de pijn heen zetten.' zeg ik dan tegen Nala en probeer te glimlachen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nala het is niet zo warm buiten en bovendien kan je buiten ook niet veel doen. Ook wil ik even geen problemen met De mannen Oke?' ik had echt de kracht niet om nog op te staan en ik wilde het Naomi ook niet aandoen. Ik ga met mijn hand over Nala's wang. 'We gaan hierbinnen iets leuks doen goed?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik zuchtte. Ik kon het hier even gewoon niet meer hebben, maar ja... misschien maakten we best geen problemen. Al was dat net wat ik misschien wel ergens wou doen.
    Ik legde mijn hoofd terug op mijn schouder en knikte toen.
    "OK, ok. We doen hier iets leuk." mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en zucht opgelucht. 'Wat wil je doen?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach naar haar. 'We kunnen soort van spelletjes doen.. Of jij verzint nu een verhaal,' stel ik voor en glimlach naar Nala. Ik druk Naomi en Nala dichter tegen me aan en glimlach even naar beide. Dan kijk ik naar het plafons en zucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik haal mijn schouder op.
    "Ik weet niet..." mompel ik. Ik staar gewoon wat voor me uit, terwijl mijn hoofd op zijn schouder ligt
    {moet weg, bye}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [DoeiDoeiX, kom je nog terug?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik zucht, ik had ook geen idee wat je hier kan doen en kijk dan naar Ian en geef weer een kusje in zijn nek en ga langzaam rectop zitten en dan staan. 'Ik ga naar de wc en douches.' zeg ik dan en loop, meer strompel naar de deur en negeer de pijn weer, wat best moelijk gaat en maak dan de deur open om naar de badkamer te kunnen gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk bezorgd naar Naomi en dan naar Nala. 'Nala wacht heel even. Ben zo terug.' Ik druk een kus op Nala's voorhoofd en loop dan Naomi achterna. 'Je gaat toch niet met die pijn douche,' vraag ik haar zachtjes en verbaasd. Ik doe de doe de deur voor haar open en til haar op naar de douchejes en wc's.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Ik moet naar de wc en de wonden moeten toch schoon anders gaan ze ontsteken en gaat het nog meer pijn doen en meer pijn dan nu kan ik echt niet verdragen.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst terwijl hij me draagt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik en loop de ruimte in. Ik zet Naomi neer en glimlach troostend naar haar. 'Ik help je goed?' Ik pak het doosje pijnstillers uit mijn broekzak. 'Ga maar naar de wc, ik pak de spullen.' Ik trek het kastje weer open en bekijk alles aandachtig. Ik pak een handdoek, washand en zie tot mijn verbazing ook hier een soort van EHBO doos liggen. Ik pak hem eruit en loop naar de wastafel waar ik de doos open klap.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Al snel ben ik klaar en loop het hokje uit en loop naar Ian toe en trek meteen mijn shirt uit en kijk in de spiegel naar mijn rug en kijk er pijnlijk naar, ik denk dat ik nog nooit zoiets heb gezien, dat zag er echt niet smakkelijk uit en ik had er nog verband omheen, dus ik wil niet weten hoe het eronder uitziet, als het verband er al zo uitziet. 'Hopelijk ziet het er erger uit dan het is.' zeg ik dan twijfelend en kijk Ian dan aan terwijl ik op mijn lip bijt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik druk een kus op haar wang. 'We maken het goed. Neem een pijnstiller.' Heel voorzichtig wikkel ik het verband va haar rug. Haar rug is Helemaal bedekt met opgedroogd bloed. Ik pak het washandje en begin haar rug schoon te maken. 'Knijp in mijn arm als ik je pijn doe, goed?' Ik kijk naar haar rug die er nu al een stuk schoner uitzag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne