• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [jawel hoor:) ben alleen beetje inspiratieloos en loop hier een beetje te bewegen van energie in mijn bed omdat ik zin heb in de vakantie:) moet alleen wel stil blijven want ouders slapen en zusje ook:) (NOG HALFUURTJE:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben al geweest. :( Naar Ibiza! Party Hard! (yeah)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@Jaimy: Sorry, te snel getypt... Excuse moi. Und nein, niet bepaald dichtbij Breda...
    @Naomi: Die accentjes zijn leeeuuukkkkk! "Catch me if you can!" *Rent weg* BRABANT AAN DE MACHT!!
    @Demi: Viel mij ook op..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik wil wat met Les doen, ik ga haar gewoon naar de danszaal sturen]

    Leslie Day
    Ik wacht niet af tot Alex nog iets gaat zeggen. Ik sta gewoon op, tenminste, met veel pijn. Ik merk dat het verband aan het doorbloeden is maar het boeit me niets. Dan strompel ik de slaapzaal uit. Met elke stap die ik ze gaat er een steek door me heen die lijkt te zeggen dat het hier uitzichtloos is en ik maar moet gaan luisteren. Mijn voeten brengen me naar de danszaal. Waar het tot twee keer aan toe gebeurde deze dag. Twee keer aan toe begon tenminste. Ik strompel naar de stereo aan en zet het volume hard. Echt hard. Dan ga ik tegen de muur aan zitten en kijk voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha XD Misschien dat ik nog wel een gedachtenpost van Julio post..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heeeee Noa! Moet Marcell niet elk half uur de zalen controleren? En ik doel nu niet op martelen maar om de levenloosheid van Leslie.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Heeeee Noa! Moet Marcell niet elk half uur de zalen controleren? En ik doel nu niet op martelen maar om de levenloosheid van Leslie.]


    [Nee, je doelt op Marcell en een gesprek :Y)
    Maar het lijkt me sterk als er al een halfuur voorbij is, aangezien Julio/Eleadora nog wacht op le reactie du Austin]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {LIMBUR AAN DE MACHT EN HOGER! AAAHHH! *Rent erachter aan, heeft bijna te pakken* En Demi schrijf gewoon wat dan kan ik ook wat doen, haha....}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [*Vlucht harder weg*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Nee, je doelt op Marcell en een gesprek :Y)
    Maar het lijkt me sterk als er al een halfuur voorbij is, aangezien Julio/Eleadora nog wacht op le reactie du Austin]


    [Maar Eleadora en Austin zijn gewoon sloom :Y) dat martelen duurde ook wel even hoor :Y)

    Save me from boredom]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, lekker voor Leslie. *Sadistisch lachje* Nee hooor vind het zielig..... *Rent nog harder heeft kraag al vast* Me Mean, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns en zet haar dan weer voorzichtig neer. 'Hoe graag ik hier met je wil blijven. Ik heb Nala beloofd snel terug te komen.' Ik trek mijn shirt recht en druk nog een kusje op Naomi'S lippen. Dan ruim ik vlug alle spulletjes op en kijk naar het resultaat. Alsof er niemand was geweest. Ik pak Naomi's hand en verstrengel onze vingers. Ik loop terug naar de kamer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [*rent achter Naomi aan die Noa beet heeft en slaat Naomi neer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tssss, gaat er hier eentje Julio uitschelden :Y)
    Ik denk steeds dat ik van die gek af ben en dan komt Leslie weer aan XD Maar hij controleert niet elk halfuur ook alle danszalen. Het is btw beter als ze elkaar tegen komen als ze dom op de gang zit ofzo.
    Als Demi gaat ga ik ook, maar dan om te slapen.

    KABAM GA DAAR MAAR LIGGEN *Box voor Jaimy*]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 1:26 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [haha en ik om te douche. Mijn wekker staat aan maar die kan ik nu eigenlijk wel uit zetten. Kan net zo goed nu gaan douche... *hypermeisje hierzo*]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne